Ze eten hier minder goed hooi, dat kunnen ze in principe onbeperkt eten. Zodra ze niks meer hebben voeren we bij, maar naast de 4 voerbeurten hebben ze nooit hun hooi op. Ik voer wss te veel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sarah_Fons schreef:Ooh wat een schatje Luf_Midnight
Jack kreeg 3/4e schep veulenbrok van Mijten. Ik ben deze week overgeschakeld naar Vitalbix Breed and grow, omdat hier minder suikers en meer vitamines in zitten. Hij vindt het voorlopig wel nog niet zo lekker als het andere.. hopelijk went hij er snel aan
Janinevv schreef:Sarah_Fons schreef:Ooh wat een schatje Luf_Midnight
Jack kreeg 3/4e schep veulenbrok van Mijten. Ik ben deze week overgeschakeld naar Vitalbix Breed and grow, omdat hier minder suikers en meer vitamines in zitten. Hij vindt het voorlopig wel nog niet zo lekker als het andere.. hopelijk went hij er snel aan
Ik gaf Tjitske ook veulenbrok maar vond haar er minder goed op doen, nu weer merrie jaarling brok en ziet er beter uit na mijn idee.
Janinevv schreef:Sarah_Fons schreef:Ooh wat een schatje Luf_Midnight
Ik gaf Tjitske ook veulenbrok maar vond haar er minder goed op doen, nu weer merrie jaarling brok en ziet er beter uit na mijn idee.
[/quote]
. Helaas dit weekend weinig tijd, maar volgende week haar hoefje maar even schudden
.
En Rey ziet er ook goed uit! Ook helemaal nog geen naarling als ik het zo zie op de foto’s hoor 
fijn dat ze zo braaf was!
krijg er altijd een brede smile van
Pablo is ook echt een bolletje wol zeg!
wat is hij gaaf! Hij gaat echt zwartbont worden nu toch? Of alsnog heel donkerbruin?
Billie is echt al flink gegroeid!
heel leuk veulen, zo met die witte beentjes!
ik blijf ‘m zo aandoenlijk vinden, echt een baby nog
Heel fijn ook als ze zo nieuwsgierig zijn hé!
enerzijds jammer dat hij training mist en iel is, maar anderszijds ook wel een tof projectje denk ik 
dus valt erg groot!
Het was echt even een close call omdat de eerste DA behandeling niet aansloeg en hij alleen maar slechter werd... Maar na de tweede behandeling knapte hij gelukkig beetje bij beetje op. Het was wel ff schrikken. Als ik niet zo'n opmerkzame staleigenaars had gehad (of hem op een weide in eigen beheer had) was het heel anders afgelopen...
En ik zie net dat we in 'uitgelicht' staan!

Maar - misschien een beetje penny - ik merkte toen wel pas wat een band we al hebben en hoe gehecht ik aan 'm ben! Vandaag ook weer langsgeweest en lekker geknuffeld en ik stond nog net niet te huilen omdat hij er gewoon nog is en het zo'n fijn moment was
Heel suf haha.
Superleuk dat Harry echt speelt in de sneeuw. De mijne staat alleen maar te eten en achter me aan te lopen