Laatst bijgewerkt door just_kiki op 26-04-12 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Roosch
Geplaatst: 26-04-12 23:42
Een belboom klinkt goed, maar helaas kan ik m'n slaap wel goed gebruiken deze dagen.
Als ze gewoon es ff binnen een kwartier die beeb er uit gooit..
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 26-04-12 23:42
en weer een poepje...
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 23:43
Ben ik weer... Mam belde.. "Je bent je zaklantaarn vergeten" Nee mam, ik ben hem niet vergeten.. Ik zag Ishara, 1 van mijn andere paarden, aan de andere kant van de staldeur. En laat ik haar nou net moeten hebben om haar nog haar medicijn te geven (ze is wat kreupel). Toen ik buiten stond dacht ik al; "nu denken ze zeker dat ik hem vergeet "
Nou, weinig verschil met gisteren, op het staan eten in plaats van liggen na. Temperatuur is iets lager 37.6, maar verder is ze rustig, niet warm dus ik weet zeker dat het de eerskomende 15 minuten niet komt. En morgenochtend kan ik je vertellen of het vannacht komt
1 ding weet ik zeker, eeeeeeeens moet het eruit!! Ik ga in ieder geval naar bed toe, lekker slapen (ja toe maar Joy, ga maar liggen ) dus jullie moeten niet teveel kletsen anders wordt dit topic te lang Ach, 110 pagina`s mogen ook wel toch?
Sorry dat ik niet exacter kan zijn, maar als ik dat wist dan had het me niet zoveel slaap gekost