Wedden dat Iris niet gaat veulenen voordat er 5 topics vol zijn?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 21:57
Maar weer eens wat foto's, niet omdat er wat op te zien is maar omdat het wel gezellig is een update.
Ik heb daarnet wel het veulen weer gevoeld bij iris, op een voor mij aparte plaats, volgens mij ligt het in de starthouding Ik voelde een heel licht getrappel recht voor haar uier, dus niet meer aan de zijkant maar echt in het midden en dan pal voor het uier.
Deze foto is van gisteren, had de puf niet om het gisteren nog te doen
Eigenlijk zijn het dezelfde foto's als al die andere, ik zie weinig tot geen verschil
ga maar heerlijk een nachtje ononderbroken slapen hoor.. geef Iris een lappie en ik bel je wakker mocht het stiekum toch zo zijn.. maar nee denk t niet.
iklieftponys
Geplaatst: 20-03-12 22:03
Ik zie inderdaad, op de foto, ook weinig tot geen verschil. maar dat er een veullie in zit dat is zeker!
't komt vanzelf.... geduld houden... (als is dat ergergerg moeilijk)
stal_HD
Geplaatst: 20-03-12 22:06
wacht maar ze verrast je maar zo. zo ineens is er een veulen als ik haar banden zo zie is het helemaal slap.
Euhm vraagje het voorjaar begint toch 21 maart? en niet 20 maart? Of ben ik nu mis.
het voorjaar, oftewel de lente, begint normaal inderdaad op 21 maart.... maaaaar: dit jaar is een schrikkeljaar, en daarom valt het dit jaar op 20 maart!
Twinklestar
Geplaatst: 20-03-12 22:11
Ach gossie dat buikkie van haar hangt bijna op de grond .
Als het veulen in de starthouding ligt hoef je alleen maar even de startkabels aan te sluiten en dan gaaaan met die banaan ( veulen rijmde niet )
Hoop maar dat het er snel is en alles goed mag gaan .
Stal HD.......vandaag is de officiele lente begonnen hoor .
stal_HD
Geplaatst: 20-03-12 22:13
zo leer je weer eens wat. hihihi
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 22:16
Het was mij nog niet opgevallen maar inderdaad, het is nog niet de 21ste
Stal h-d daar ben ik dus ook bang voor, dat het hier bij blijft en het opeens out off the blue begint, ik hou nog steeds Viga in mijn achterhoofd, niks meer seintjes als Iris, ietsje meer uier maar niet veel meer, geen slappe banden, niet zweten noem het allemaal maar op...en opeens begon het terwijl je het totaal nog niet verwachtte ook al zat ze op de 350 dagen.
Twinklestar dat buikje is wel iets veranderd vandaag, komt op de foto niet zo goed over maar bij haar flanken is het hoger op getrokken waardoor de punt nog erger lijkt.
iklieftponys, inderdaad weinig verschil maar met het blote oog toch wel iets veranderingen.
pipo, ononderbroken slapen, nee dat durf ik niet vanmiddag is het ook maar bij een uurtje gebleven, ik lig toch niet rustig maar was wel even lekker.
Veulen wel gevoeld, maar nog niet geboren Zul je zien dat als je vannacht je ogen net dicht doet het veulen ineens tevoorschijn komt Ze houd ons nog heerlijk in spanning