Jaaa gister is Maaike hier geweest om foto´s te maken van Nine. Ik wilde een hele goede fotograaf hier hebben om Nine vast te leggen zoals ze is als klein veulentje, zeker als ze schimmel wordt is het leuk te zien hoe ze in kleur was . De foto´s zijn echt super mooi geworden!!! Het was gelukkig ook prachtig weer! Dus als iemand ook een goede fotograaf zoekt, ik weet wel iemand . Kaisa hier van bokt maakt echt de mooiste paardenfoto´s!! Als ik de andere foto´s heb zal ik ze ook plaatsen!
Kaisa schreef:
Met Nine gaat het heel goed
En Nine is inderdaad heel klein, ze zal zo rond de 80 cm worden denken we. Ietsje kleiner als Lola zelfs. Die is zo rond de 80 a 82 cm. Silverado (de vader) is ook heel klein, maar 75 cm!! Dus echt een ieniemini paardje!
Ze verdween bijna in het gras haha. Is ze ook echt niet gewend, bij mij was het een woestijn . Ze was ook opslag haar mama kwijt, die zag ze niet meer door al die andere indrukken, en Lola haar moeder gevoelens waren ook ver te zoeken toen ze gras kon eten... die vond het niet eens zo heel erg dat haar veulentje maar wat doelloos heen en weer rende opzoek naar mama. Arme Nine, maar gelukkig is het weitje waar ze nu in staan niet zo groot en met niet zulk hoog gras dus kan ze mooi dicht bij mama blijven.
Kaisa
Geplaatst: 25-04-10 18:34
Dank jullie wel allemaal voor de complimentjes trouwens
Leliaardje
Geplaatst: 25-04-10 18:39
Manda, wat een heerlijk veulentje is het geworden! Ik heb een hele tijd achter de schermen meegelezen, was 3 kwartier te laat voor de geboorte en wil toch even hier een groet achter laten. Wat voor een kleur het ook zal zijn, het is in ieder geval een heel apart dametje!! Heel veel plezier met haar!
Wat is ze MOOOOIIIII !!!!!! Natuurlijk ook een groot compliment aan de fotografe, maar ik was al lang overtuigd van Maaike's fotograaftalent. Mag ik ook zo'n foto voor op mijn website? Die gaan we binnenkort nu toch eens moeten aanpassen hé, Maaike, ik moet er dringend werk van maken.
En er is een halfbroertje van Nine geboren, wil het baasje aub, het eens melden? Voor de nieuwsgierige onder jullie,...het heeft stipjes!
sandra3235
Geplaatst: 25-04-10 20:43
Ik denk dat Nine fotomodel gaat worden Wat is ze leuk,....Heeft ze al een eigen fanclub???
Goed gedaan Maaike,kan niet wachten totdat je hier komt
Jammer...ik vind haar echt heel cool Die aftekeningen doen het gewoon...
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 21:01
Ja appart he, ik wist ook niet wat me overkwam toen ze uit Lola kwam, ik zag natuurlijk gelijk die snoet en die oren. Ik dacht echt hoe is dit in hemelsnaam mogelijk uit deze combinatie! Maar zo zie je maar wat paarden voor verrassingsgenen kunnen dragen.
yashilha
Geplaatst: 25-04-10 21:03
wat een prachtige foto Kon ook niet anders met zo'n knap model