Kwijl!
Echt super mooi! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De foto´s zijn echt super mooi geworden!!! Het was gelukkig ook prachtig weer!
. Kaisa hier van bokt maakt echt de mooiste paardenfoto´s!! Als ik de andere foto´s heb zal ik ze ook plaatsen! Kaisa schreef:Met Nine gaat het heel goed![]()
. Ze was ook opslag haar mama kwijt, die zag ze niet meer door al die andere indrukken, en Lola haar moeder gevoelens waren ook ver te zoeken toen ze gras kon eten... die vond het niet eens zo heel erg dat haar veulentje maar wat doelloos heen en weer rende opzoek naar mama. Arme Nine, maar gelukkig is het weitje waar ze nu in staan niet zo groot en met niet zulk hoog gras dus kan ze mooi dicht bij mama blijven.
en wil toch even hier een groet achter laten. Wat voor een kleur het ook zal zijn, het is in ieder geval een heel apart dametje!! Heel veel plezier met haar!
.
Heerlijk ook die wilde foto;s
Natuurlijk ook een groot compliment aan de fotografe, maar ik was al lang overtuigd van Maaike's fotograaftalent. Mag ik ook zo'n foto voor op mijn website?
Die gaan we binnenkort nu toch eens moeten aanpassen hé, Maaike, ik moet er dringend werk van maken.

Die aftekeningen doen het gewoon...
Erg leuk maatje.