Mariska_28 schreef:DoxLover schreef:Nu even douchen chouuuu!Weet je het zeker? oef , heel snel dan houd me niet bezig hahaha ! Dan duurt het nog langer
Mariska_28 schreef:Of ze bevalt gewoon om 9 uur en we kunnen allemaal op tijd naar bed...Als dat nou zou kunnen
Mariska_28 schreef:Of ze bevalt gewoon om 9 uur en we kunnen allemaal op tijd naar bed...Liever iets later.Mag het 10 uur ?Anders loop ik buiten met de honden
DoxLover schreef:Nouuu heb me toch nog kunnen douchen joy heeft alleen maar wat in een hoek gestaan niks gemist
mara168 schreef:nee graag om 9 uur vanavond! dan heb ik mijn ipad enzo nog! dus kan ik kijken hahaDan doen we een compromis en bevalt ze gewoon nu
moyra schreef:mara168 schreef:nee graag om 9 uur vanavond! dan heb ik mijn ipad enzo nog! dus kan ik kijken hahaDan doen we een compromis en bevalt ze gewoon nu Bij iedere draai die ze maakt denk ik: NU komt het veulen! Helaas
Joy, ik wil je er even aan herinneren dat de uitgerekende datum 11 mei was en het ondertussen al 14 mei is. Dus wil je even opschieten?liefs Brittney
Volgens mij heeft ze weeën hoor ze trapt steeds tegen dr buik en ik herken het gedrag van de andere merrie's die heb gevolgd kan nog wel de hele avond /nacht duren maar lang duurt het denk ik echt niet meer !
moyra schreef:mara168 schreef:nee graag om 9 uur vanavond! dan heb ik mijn ipad enzo nog! dus kan ik kijken hahaDan doen we een compromis en bevalt ze gewoon nu dit vind ik een goede deal haha!dus joy wil je alsjeblieft opschieten? danku!
Ik zet de cam even tijdelijk uit want even een programma kijken.Mijn pc kan dat tegelijk niet helemaal aan hihi.
Ik heb hier thuis gezegt ik wil bij mariska op kraambezoek binnen kort gelukkig woon ik niet zo ver weg(A)