Eerst was het eerste wat ik 'smorgens deed, kijken of er al een veulen was. Nu ben ik er zo aangewend dat er niets is, dat ik het wel eens vergeet........
petraaken
Mogen wij met aandrang vragen om het ontopic te houden. De onzinnige berichten zijn verwijderd uit het topic. Ze vervuilden het topic alleen maar.
Pikkepor
Geplaatst: 04-04-12 08:18
Hahaha! Ik denk smorgens steeds: zou het..? Zou het..? Nah zal wel niet. En dan zie je hoeveel pagina's er bij zijn gekomen. Zou het dan toch? Nope... Veullie kom er nou uihuit!
Kimara_00
Geplaatst: 04-04-12 08:19
petraaken schreef:
[mod]Mogen wij met aandrang vragen om het ontopic te houden. De onzinnige berichten zijn verwijderd uit het topic. Ze vervuilden het topic alleen maar.
Ik had al wel een veulen verwacht, maar nog niks! Van vachtkleuren heb ik weinig verstand Al wacht ik nog altijd op een zwart hengstveulen van Iris, ook al is mijn datum allang verlopen
SusaSuus
Geplaatst: 04-04-12 08:36
Jeetje zwart.. Dat had ik ook niet verwacht aan de hand van de foto's (ben wel een leek op kleurengebied overigens)! Ook ik blijf het topic aanklikken met stille hoop op leuk nieuws, maar helaas.. Het wordt nu toch echt wel tijd Iris!
inkepink
Geplaatst: 04-04-12 08:38
volgens mij begin ik te snappen waarom er nog geen veulen is.......iris snapt zelf nog niet welke kleur ze de kleine moet geven, wij zijn immers al zo in verwarring,laat staan een tienermoeder
Pagina 94 , iris moet misschien onder minder druk staan?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 08:47
Goedemorgen, weer een rustige nacht achter de rug helaas, niks geen veranderingen verder!! Ze loopt weer lekker buiten.
BigOne
Geplaatst: 04-04-12 08:48
inkepink schreef:
volgens mij begin ik te snappen waarom er nog geen veulen is.......iris snapt zelf nog niet welke kleur ze de kleine moet geven, wij zijn immers al zo in verwarring,laat staan een tienermoeder