Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Die worden vast heel mooi 
. Ze wordt ook met de dag wat knuffeliger, en Lola vind het steeds wat minder erg als je aan haar kind zit, ze staat er dan wel met haar neus bovenop
.
. Ze kan als vos dan wel het zilver bij zich dragen, want dat zie je niet op vos maar zou ze wel aan haar kindjes kunnen doorgeven. Daarnaast kan ze nog het agoutigen en de schimmel bij zich kunnen dragen (dan worden de vlekken op den duur grijs, om eerlijk te zijn lijkt me dat best mooi, Lola is ook zo mooi als schimmel).
! Voor het fokken zou ze wel een mooi paardje zijn, ze kan de splash en het bont al voor 50% doorgeven (begreep ik?). Maar fokken is niet ons plan, misschien net als Lola in de toekomst eens een veulentje in de zoveel jaren.
. Manda schreef:Bedankt lief van je, word er zo ontroerd door, het was me wat allemaal he.
Ik zal de webcam nog even aandoen, en de laatste twee dagen nog aanhouden, daarna halen we ook de webcam en alle apparatuur weg uit het tuinhuisje en gaat alle zaagsel en stro eruit en kan ik de wanden overnieuw schilderen. Als dat klaar is komen de chinchilla´s daar weer in, in nieuwe hokken, ik wil een natuurlijk hok creeeren, met boomstammen, natuurlijke achtergronden en misschien zelfs met gemaakte rotsen zoals dat lijkt op het andesgebergte (daar leven wilde chinchilla´s).

) mee mochten genieten van deze bijzondere periode met een konijn en een zwangere pony in een tuinhuis
KylaLover schreef:mag ik nog een keer de link?
(I know, late reactie
)
Naast dat je trots mag zijn op Nine, is het ook nog eens een super knappe dame! rockwitch schreef:Hardstikke fijn dat ze weer lekker terug naar de boerderij gaan, kan jij de boel weer gaan opknappen.
Overigens zou ik Nine zeker wel afspenen als ze oud genoeg is, heb nu al 2 voorbeelden gezien van merrieveulens die bij hun moeder zijn blijven staan al die tijd en tuurlijk ze drinken niet meer, maar haal ze niet uit elkaar, want dan staan ze te schreeuwen naar elkaar.
Is geen succes dus. Dus lekker even de tijd nemen of af te spenen en dan weer saampjes neerzetten.

) gehaalt en in het weitje bij de kippen en schapen gezet. Nijn zal wel moeten wennen aan al die vreemde beesten haha. Maar het gaat dus goed met haar. Ze heeft weer een nieuw maatje en veel ruimte om te rennen en spelen.Tegen de herfst / winter haal ik ze beide weer op naar mijn huis om hier de winter door te brengen. Maar nu is mijn tuin weer eens aan de beurt om mooi te worden
. 
?
?!