Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manda schreef:Bedankt lief van je, word er zo ontroerd door, het was me wat allemaal he.
Ik zal de webcam nog even aandoen, en de laatste twee dagen nog aanhouden, daarna halen we ook de webcam en alle apparatuur weg uit het tuinhuisje en gaat alle zaagsel en stro eruit en kan ik de wanden overnieuw schilderen. Als dat klaar is komen de chinchilla´s daar weer in, in nieuwe hokken, ik wil een natuurlijk hok creeeren, met boomstammen, natuurlijke achtergronden en misschien zelfs met gemaakte rotsen zoals dat lijkt op het andesgebergte (daar leven wilde chinchilla´s).
KylaLover schreef:mag ik nog een keer de link?
rockwitch schreef:Hardstikke fijn dat ze weer lekker terug naar de boerderij gaan, kan jij de boel weer gaan opknappen.
Overigens zou ik Nine zeker wel afspenen als ze oud genoeg is, heb nu al 2 voorbeelden gezien van merrieveulens die bij hun moeder zijn blijven staan al die tijd en tuurlijk ze drinken niet meer, maar haal ze niet uit elkaar, want dan staan ze te schreeuwen naar elkaar.
Is geen succes dus. Dus lekker even de tijd nemen of af te spenen en dan weer saampjes neerzetten.