Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar toch nog 64% gescoord dus was heel blij met het eindresultaat 
juniper schreef:
wortel115 schreef:Goed gedaan Libera
Juniper dat ziet er braaf uit.
Ik heb net voor Atari een singel besteld. Hij deelt nu die met zn moeder maar mocht ik straks een keer samen met iemand wil rijden of als ml helpt ze klaar zetten is het wel makkelijk als ze er allebei een hebben.
Atari heeft nu wel definitief de komende maand vrij. Ik ben al bijna 2 maanden niet goed en heb nu voor de tweede keer een antibiotica kuur met 3 verschillende voor 10 dagen. Dus nu eerst dat maar oplossen. Ik ben vanmorgen wel even naar ze toe gelopen en Atari en Jazz zijn even geborsteld.
Is vaak wel even goed voor het koppie, even vrij
Goede planning. Ook lekker straks vrij 

Afsponsen komt vanzelf wel, dat is ook gek
Helaas ben ik niet super tevreden met haar vooruitgang. Ze is er nu zeven weken en heeft vorige week pas voor het eerst onder het zadel gedraafd. Volgende week komt ze weer terug en dan pak ik haar zelf verder op. 
Ze vond de vorige keer afsponsen al chiller, je zag dat ze het herkende en daardoor wel okay vond. Leuk en spannend naar het bos met Minthe
Neem je dan een ander paard mee?
gefeliciteerd butengeweun!

Al deed Minthe dat niet maar snap wel wat je bedoeld. Heel mooi beeld hoor, ze ziet er volwassen uit al
Leuke vooruitzichten! Gaat ze ook naar de keuring?
Ik hou haar natuurlijk liever zelf, maar het moet wel een beeetje passend zijn, ook qua zadel tzt.
Ze loopt er lekker bij! Met de paarden buiten is het toch altijd wennen met de jonge dieren. Die zelfverzekerdheid moet nog wat groeien. Roos had dat eerst ook heel erg, ik merk dat ze de laatste keren wel meer op mij let, ipv de paarden die overal lopen

Had in het begin een singel tegen het klapperen van de zweetbladen, maar ook zonder singel deed ze het prima! Volgende keer de beugels eraan.. ik ben benieuwd..