Nou camera was uitgesprongen... Mijn vriend was gaan kijken om kwart over 6 en ze lag plat en maakte rare bwegingen met haar kont.. Ik als een gek naar buiten natuurlijk in me pyama en nep uggies en toen ik het licht aanmaakte stond ze alweer.. Nou dus ik naar binnen en ff uier voelen die een beetje leeg is gelopen maar ze begint wel echt spenen te maken.. Dus ik trek er een beetje uit wat wel moeilijk ging want echt leuk vond ze het ook niet meer.. Ikke proeven en het begint echt naar melk te smaken!!!! Nou hopen dat ze het snel doet.. maar wel of nu of na 12 uur
Hmmm.... Nog niets....spannend! Ik droom er zelfs van....moet niet gekker worden! Ik denk dat heel bokt opgelucht zal zijn als dit veulentje gezond en wel geboren is, en dat mama weer in normale proporties rond loopt!
kristelhans
Geplaatst: 05-10-12 07:27
Oooh Fewie, duuuuurt lang! Ik heb alles vanaf pagina 1 gelezen, (en geluisterd.. ) echt een lollig topic ook! Nu in de pyjama op de bank en moet ik nog opschieten ook! Op mijn werk lees ik straks meteen weer bij!
Laatst bijgewerkt door kristelhans op 05-10-12 07:27, in het totaal 1 keer bewerkt
ben de komende 3 weken ook nog ziek thuis dus ik ben blij dat ik wat te volgen heb
Da's ook lekker optimistisch
En beterschap natuurlijk, Yom
haha ik zie het namelijk al voor me dat die pony denkt zoek het maar uit jullie...ik neem de tijd rond 25 okt moet mijn poes (Heilige Birmaan) bevallen, we zullen wel eens zien wie de 1e is