Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Nog even een korte update voordat ik op 1 oor ga. Iris is rustig, niks anders dan andere nachten, ze staat wat te wiebelen op haar favoriete plekje maar merk niks vreemds aan haar. Verwacht er eigenlijk niks van vannacht.
Keet van Sandra heeft een paar uur geleden een merrieveulen gekregenGefeliciteerd San.
Bassenqua schreef:De kleine wacht op de gouden koets, voor minder doet ze het niet heb ik net gehoordPunt is dat ik deze nu niet kan lenen, dat ding wordt klaar gemaakt voor koninginnedag en ze kunnen het niet missen, anders was het géén probleem geweest maar ja......
Dan wordt het dus wachten op 1 mei, de Dag van de ArbeidCitaat:De kleine wacht op de gouden koets, voor minder doet ze het niet heb ik net gehoord Punt is dat ik deze nu niet kan lenen, dat ding wordt klaar gemaakt voor koninginnedag en ze kunnen het niet missen, anders was het géén probleem geweest maar ja.....
Margreth schreef:Dan wordt het dus wachten op 1 mei, de Dag van de ArbeidCitaat:De kleine wacht op de gouden koets, voor minder doet ze het niet heb ik net gehoord Punt is dat ik deze nu niet kan lenen, dat ding wordt klaar gemaakt voor koninginnedag en ze kunnen het niet missen, anders was het géén probleem geweest maar ja.....