Zijn er nog enige veranderingen bij Iris? Ze moet het veulen wel uitpoepen over een paar uurtjes eigenlijk, rond vijven is leuk, dan zijn we echt behoorlijk gelijktijdig geboren.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 22:57
Sorry weer een latertje
ik vind het voorstel voor een poll wel een goede eigenlijk, die zal ik erop plaatsen dus graag geen lijstjes meer, dan heb ik ook nog eventjes tijd voor hetderde topic
Ik zal dadelijk het complete rapport van de uitslag kleurentest van Iris erop zetten, dan heb ik gelijk al een hoop vragen beantwoord. Uit Iris kan inderdaad niks anders dan zwart uitkomen mits er geen hengst wordt gebruikt die factoren heeft als creme of agouti De vader van het veulen is zwartpanterbont, dit in combi met de zwarte basiskleur van Iris kan dat in dit geval echt alleen een zwart veulen geven, met of zonder stippels.
snowdon, iris is inderdaad een appie, al generaties lang uit stippels gefokt
Happinez, alles is in principe mogelijk met appie, zó jammer dat daar nog geen testen voor zijn!
ievie er zijn wel weer wat veranderingen, staart kan op haar rug gelegd worden maar uier doet verder nog steeds niet echt mee, vulva ook niet. Vandaag heeft ze minder staan dutten dan gisteren, vanmiddag stond ze ook een beetje klam, heeft ze vreselijk met haar kont staan schurenen ik heb wel de indruk dat ze erg graag naar binnen gaat.
Stef, wij reageerde net zo........
EmmaVZ
Geplaatst: 03-04-12 23:04
Ik denk toch dat ze gewoon Mushroom is (Ik ben koppig ), maar daar is geen test voor geloof ik. Maar ik had ergens gelezen dat Mushroom recessief is, dus kan ze helaas dat kleurtje dan niet doorgeven als ze het heeft
Maar, ik ben benieuwd wanneer dat veulen nou eens komt Tduurt echt al eeuwen.
Goldwynn
Geplaatst: 03-04-12 23:04
Pff.. Zwart? Die had ik er niet achter gezocht.
Maar gaat Iris niet ondertussen richting het langste kraamstal ITP topic hier op bokt..? Nog vijf pagina's en er komt een deel drie..
Dimphyl
Geplaatst: 03-04-12 23:07
Sowee, ik heb even een avondje niet gekeken, en er zijn 11 pagina's bij.. Vind ik trouwens niet zo gek met al die rare lijstjes.. Idd een goed idee om gewoon een poll te plaatsen.. Dan kunnen ook de (als die nog steeds bestaan) stille meelezers gewoon stemmen..
En dat zwart, tja.. Ga dr maar niks over zeggen want heb dr geen verstand van, maar ik had wel op een zwart merrietje met een paar mooie stippen op dr billen gegokt dusja.. :p
Zoals al vaker gezegd; nog even volhouden TS Maar dat riepen we 2 weken geleden ook al..
horzlover
Ja hoor, hier meld er zich nog een. Al vanaf het begin lees ik mee, niet iedere pagina, maar elke dag kijk ik even wat de ontwikkelingen zijn (of ik kijk 2 of 3 of 4 keer ) Bizar dat van die kleur, ben nu nog benieuwder wat voor mini irisje er straks rondhuppelt. Zou ze niet stiekem gedekt zijn door een KWPN'er dat het daarom zo lang duurt.....
jolandje
Geplaatst: 03-04-12 23:34
hee Es, heb je iris wel met het juiste wasmiddel gewassen? iets zonder bleek?
_Yesterday_
Geplaatst: 03-04-12 23:39
En hier nog 1! Duurt wel erg lang.. was het echt geen skippybal? want dan kunnen we heel lang wachten!
Ik blijf bij mijn eerste gok, er komt een héél speciaal kleurtje uit Kom op Iris, laat je kind nu maar zien
entless
Geplaatst: 04-04-12 06:41
En hier nog een meelezer vanaf pagina1. Ik was pas van plan om te reageren als het veulen er was, van mij mag het komen Ik kan niet wachten welk kleurtje Iris voor d'r kleine heeft uitgekozen