Word nu wel heel spannend zeg! Volg het topic al vanaf het begin maar het word nu toch wel tijd voor een leuk veulentje! Gokken waag ik me niet aan, ben daar niet zo goed in! Kom op Iris, we willen een lief klein veulentje!
TS: Hoop dat alles soepel zal verlopen voor Iris.. Ze is zelf nog maar zo jong en klein. Heel veel sterkte de komende tijd met slapeloze nachten en de bevalling!!
Ik begin te vermoedden dat het veulen pas komt als er 100+ paginas zijn en een vers topic is geopend...
MMares
Geplaatst: 20-03-12 14:36
*Stille meelezer* Ik volg al van het begin en kijk wanneer ik kan...ik had echt gedacht dat het veulen er ondertussen al zou zijn...maar nog steeds niets. Ze houdt het wel heel lang uit... TS, ik hoop voor je dat het veulen vandaag of morgen geboren wordt zodat je even slaap kan inhalen voor de volgende.
Ik wou je ook nog even zeggen dat ik het bewonder dat je haar zorgen op je hebt genomen en ze ziet er al stukken beter uit...Succes nog...
Het is zulk lekker weer, daar wil Iris nog even van genieten, zónder dat er zo'n kleine dondersteen om heen loopt te springen, dus ze wacht op slecht weer, hahhaa :p