Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:MarijeR schreef:Staat gewoon in het 1e bericht van dit topic: http://173.192.34.75:1935/welsh/cam1/playlist.m3u8
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!' wist niet dat die bestond. Dan kan ik ook op mijn tel kijken. Je bent briljant Marije!!!!!
Dhani schreef:Chay_Flame schreef:Dhani, bij mij doethij het wel en heb samsung galaxy s2, wel openen in video, tenminste moet bij mij!
Ik heb een HTC Disire Z hij moet hem bij mij ook in een filmpje openen. maar hij is daar nu al 5 min mee bezig of zo
Dhani schreef:Eydis schreef:Dhani , de link werkt niet goed op mijn iphone sinds kort, kan de cam ook niet meer openen helaas.
Nou we zullen zien. ik laat de pc aan staan vanavond.Als ik dan in bedje lig. en ik zie steeds berichtjes binnen komen dan ga ik denk ik toch even kijken.
Dhani schreef:Eydis schreef:Dhani , de link werkt niet goed op mijn iphone sinds kort, kan de cam ook niet meer openen helaas.
Nou we zullen zien. ik laat de pc aan staan vanavond.Als ik dan in bedje lig. en ik zie steeds berichtjes binnen komen dan ga ik denk ik toch even kijken.