xBerber schreef:k trek het niet meer.
WAs vannochtend er om 6 al uit..
daarna gereden dus was best moe.
nu tranen men ogen en heb ontzettende hoofdpijn
Dus ik ga ook maar, trusten.
Poep 'm er nog niet uit, peerd. >;[
Truste!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dark_nijnte schreef:Pleunie schreef:Ik begin me een beetje te vervelen, dus ga jullie profielen maar eens even bekijken....
dat ging ik ook al doen maar in die van jullie staat allemaal niksIk heb toevallig nog geen uur geleden zelf wat foto's er op gezet..
Ik ben een behoorlijke nachtbraker maar begin nu toch wel een beetje moe te worden.. (vroeg voor mijn doen) hmm.. blijven of slapen?
Noblesse_ schreef:Pleunie schreef:Ik begin me een beetje te vervelen, dus ga jullie profielen maar eens even bekijken....
dat ging ik ook al doen maar in die van jullie staat allemaal niksIk heb toevallig nog geen uur geleden zelf wat foto's er op gezet..
Ik ben een behoorlijke nachtbraker maar begin nu toch wel een beetje moe te worden.. (vroeg voor mijn doen) hmm.. blijven of slapen?
YamaSaki schreef:Ik was ook moe...toen heb ik ff 2 kleine oliebollen gegeten en nu ben ik weer een beetje bijgetankt haha
Shanaya is wel rustig...het veulentje moet ff drukker worden!~
kiki1976 schreef:hartslag 49
Ik zeg, lief klein veulentje het word nu echt tijd voor actie hoor! Je mama is het zat, het word tijd dat jij je warme huisje gaat verlaten en kennis komt maken met de grote wereld