Ik ben ook stille meelezer, als ik bokt open zie je links toch meestal de meest recente topics? Nou deze staat er iedere bij en dat izjn de eerste topics die ik lees:P
Sammy_xxs
Geplaatst: 20-03-12 11:54
HooW, ik dacht zijn alweer 5 pagina's erbij. T veulen zal er nu wel zijn, maar helaas! Nog even geduld hebben! als ze maar wel et een lekker zonnetje word geboren!
Hahahaha begin maar vast met het nieuwe topic Esther!
Sparky10
Geplaatst: 20-03-12 12:08
iris baby je veulen het huurcontract is verlopen....en de lente is begonnen dus komt u maar!!!!
Saskia9
Geplaatst: 20-03-12 12:12
Sparky10 schreef:
iris baby je veulen het huurcontract is verlopen....en de lente is begonnen dus komt u maar!!!!
Helemaal mee eens. Morgen komt het veulen!
Stippies
Geplaatst: 20-03-12 12:20
Esther, ik denk dat ik morgen even langs kom om Iris persoonlijk aan te spreken dat het zo niet langer kan! Heel Bokt leeft mee en zij staat van het zonnetje te genieten.... PB je me even welk tijdstip je het best uitkomt? (en je wallen het minst erg zijn, zodat ik daar niet over struikel.. whahahahaha!! ) Of misschien moet ik met Fleur voor de wagen even aanwaaien, dan veroorzaak ik wat (lichte) opwinding onder je dametjes (en heertjes) omdat er in de lente een vreemde merrie op de dam staat.... en wie weet komt het dan op gang
goiis
Geplaatst: 20-03-12 12:22
Door dit topic zou je zowat leren omgaan met teleurstellingen Elke keer als iedereen m opent zijn er heel veel pagina's bij, maar nog geen veulen Al denk ik wel dat er sowieso een nieuw topic komt en dat het veulen ook dan pas geboren wordt. We kunnen bijna wel een lijstje maken met wie denkt wanneer in het topic Iris haar veulen krijgt
edit: Het is nu zelfs zo erg dat ik tegelijk wilde posten met Stippies haha!
Hier ook een stille meelezer die hoopte op een klein dondersteentje.
sheddah
Geplaatst: 20-03-12 12:36
hey nog steeds geen klein stoer manneke in de wei ? .... hahah toch echt donderdag hoor !!! hiermee geeft iris aan dat zij dit veulen wil houden snap je lol!