Het is zeker een prachtbeestje, hier weer een veulentje uit en je blijft maar van die mooierds krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar uiteraard kunnen we meeten! Bedankt voor informatie over de medicine hat
. De vlek op de borst is volgens mij wel typerend bij medicin hat´s maar het kapje is niet helmaal volgens het boekje he, ookal zie je op veel site´s dat ze ook enkel gekleurde oren tot de medican hat´s rekenen.
:P dan wil ik dr wel hebbe megahaf schreef:Wat een knapperd! Benieuwd hoe die gaat verkleuren (zou hij wit worden met allemaal spotjes?)
. Dat het een merrietje is is natuurlijk helemaal geweldig. Die kan samen met Lola blijven. En in de toekomst is Nine ook een leuk merrietje om weer eens een veulentje mee te fokken.
.
. yvonnedv schreef:mogen we niet meer meekijken in de stal?
.
.
. Ze is echt nog helemaal niet mak en vind mensen maar eng, misschien doordat Lola zo beschermend doet zodra ze iemand ziet? Zodra je de tuin inloopt neemt Lola het veulentje mee naar stal, ze wil er niemand bij hebben, ze plaatst zichzelf altijd tussen het veulen en diegene die aan het kijken is, zelfs kijken mag niet eens
. Wel een hele goede beschermende moeder. Maar eerdaags moeten we toch maar eens met het halstertje aan de gang en misschien moet ik gewoon eens een tijdje in stal gaan zitten wachten totdat het veulentje zelf eens komt. Maar ze zal me wel niet meer zo aardig vinden nadat ik haar diverse keren in de houdgreep heb moeten noemen om de oogjes schoon te maken, en gister ook nog eens met een pincet haren uit de staart heb lopen trekken (voor de kleurentest).