Wat een knapperd! Benieuwd hoe die gaat verkleuren (zou hij wit worden met allemaal spotjes?)
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 19:05
Panda is echt mooi!!
Megahaf, ik pb je nog . Maar uiteraard kunnen we meeten! Bedankt voor informatie over de medicine hat . De vlek op de borst is volgens mij wel typerend bij medicin hat´s maar het kapje is niet helmaal volgens het boekje he, ookal zie je op veel site´s dat ze ook enkel gekleurde oren tot de medican hat´s rekenen.
Nine laat ik zeker testen op kleur! Ben erg benieuwd. Morgen gaat het al op de post, nu nog haren plukken!
Silly1972
Geplaatst: 18-04-10 20:45
Haar half broertje is leuk, maar wint het bij lange na niet bij Nine hoor! Daar kan ik geen genoeg van krijgen
Laureas
Geplaatst: 18-04-10 20:59
Er komen nog Silveradootjes bij dit jaar, misschien winnen die het van Nine, maar ik denk ook van niet. Nine is té speciaal hé.
wat is t toch een droppie....als je dr ooit weg doet...:P dan wil ik dr wel hebbe
YvonneV
Geplaatst: 19-04-10 11:41
mogen we niet meer meekijken in de stal?
Dorien1
Geplaatst: 19-04-10 11:47
megahaf schreef:
Wat een knapperd! Benieuwd hoe die gaat verkleuren (zou hij wit worden met allemaal spotjes?)
Wij denken dat hij wel nog meer spots gaat krijgen omdat er hier en daar enkele witte haren tussen zijn zwart/grijze vacht zitten.
Maar zeker ben ik het niet hoor, het is ons eerste appy veulentje
Zijn lippen zijn dus wel wit.... grappig wel.
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 13:25
Buster, het veulentje ging hoedanook nooit weg . Dat het een merrietje is is natuurlijk helemaal geweldig. Die kan samen met Lola blijven. En in de toekomst is Nine ook een leuk merrietje om weer eens een veulentje mee te fokken. Lola wordt niet gedekt dit jaar. Misschien volgend jaar of dat jaar daarop. En dan weer door dezelfde denk ik .
Dorien, misschien kleurt Panda nog wel veel meer wit met vlekken door! Ben erg benieuwd! En ook zeker naar de andere Silverado veulentjes .
yvonnedv schreef:
mogen we niet meer meekijken in de stal?
Ik had het vannacht uit gedaan omdat het licht nu ook snachts uit gaat .
Ik had net wat problemen met het draadloze toetsenbord dus kreeg hem niet aan, maar als het goed is doet die het zo weer .
Ik laat de webcam overdag nog aan totdat ze terug gaat naar de boerderij, en dat is denk ik aankomend weekend.
Ik heb weer wat fototjes, deze keer wat meer actie. Nine wordt met de dag wilder namelijk . Ze is echt nog helemaal niet mak en vind mensen maar eng, misschien doordat Lola zo beschermend doet zodra ze iemand ziet? Zodra je de tuin inloopt neemt Lola het veulentje mee naar stal, ze wil er niemand bij hebben, ze plaatst zichzelf altijd tussen het veulen en diegene die aan het kijken is, zelfs kijken mag niet eens . Wel een hele goede beschermende moeder. Maar eerdaags moeten we toch maar eens met het halstertje aan de gang en misschien moet ik gewoon eens een tijdje in stal gaan zitten wachten totdat het veulentje zelf eens komt. Maar ze zal me wel niet meer zo aardig vinden nadat ik haar diverse keren in de houdgreep heb moeten noemen om de oogjes schoon te maken, en gister ook nog eens met een pincet haren uit de staart heb lopen trekken (voor de kleurentest).
Ze blijft geweldig hoor! Kruipt ze niet onder het draad door? Had mijn mini veulen van vorig jaar een handje van. Hoe laag de boel ook was afgezet zij kwam er onder door....
Zeg Anna, als de 100 pagina's vol zijn hier, ga je dan regelmatig blijven foto's posten van Nine? Denk dat iedereen haar wel graag terugziet hier op bokt.
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 14:33
Ik denk dat ik dit topic gewoon hou voor de update fototjes ja . Plaats je ook af en toe haar broertje hier dan?