Benji heeft zo'n leuk ondeugend koppie! Ik ben fan !
Anoniem
Geplaatst: 04-12-18 23:05
Pino96, hij is leuk! Hoe groot is hij nu?
Die van mij is een hengstje haha, dus ik denk dat je dan op een andere hebt gestemd!
Pino96
Geplaatst: 04-12-18 23:16
Haha thanks meiden, hij is ontzettend lief, rustig en voorzichtig maar zijn blik is verraderlijk. Als zijn hoofd schuin gaat en het oogwit komt tevoorschijn weet ik dat er iets door zijn hoofd heen gaat wat hij waarschijnlijk een stuk leuker vind dan ik
@San_ner Oh ja, dan denk ik dat ook. Nou, dat had dus even goed die van jou geweest kunnen zijn haha. Een sprekend koppie! Hou er van Benji is nu 6 maanden en 1.28 Nog iemand hier die met een meetstok in de weer is?
Belle is de 140 gepasseerd. Ze is nu net 7 maand. Billie is een stuk kleiner haha. Hij is nu 4 maand en een week. Eben kijken of ik een foto kan regelen met mij erbij. Was net alleen, dus dat is erg lastig. En 2 veulens meenemen en een foto maken. Niet gelukt
leuk dat jullie vertellen hoe oud en groot ze zijn. Nakagami is nu net 5 maanden en geen idee hoe groot. zal eens kijken hoe hoog hij is als hij naast me staat en dat opmeten.
ben erg benieuwd namelijk. ik ben zelf 1.80. ik hoef geen reus van een paard maar 1.65 is voor mij toch wel het minimum
Ik heb nacho al weken niet gemeten maar hij is zijn eerste maand in de opfok niet mega gegroeid gok ik. Ik ben 1,78 en dit zijn de laatste foto's van mij naast Nacho Links staat Prada van 1,66 en rechts Giv van 1,68
Heel leuk om zo alle schofthoogtes bij de leeftijden te lezen! @Sarah_Fons Jack zal inderdaad wel wat kleiner blijven, en die Belle joh.. die is al hoog! Heb je een idee van de uiteindelijk verwachte stokmaat? @Cioccolato Ik ben 1.71 dus ik hoop op minimaal 1.60. Ik heb online een groeicurve gevonden van een paard van 1.65. Benji zit nog net onderin die curve dus tot nu toe ziet het er volgens mij wel goed uit.
@xLeoniee Ach! Zielig, beterschap voor je hondje. Die van mij heeft hetzelfde meegemaakt. In de avond met spoed naar de kliniek met een baarmoederontsteking. Gelukkig helemaal goed hersteld!
Ik vind 1.63 een mooie maat. Maar vanaf de 1.60 is wel gewenst. Ik hoop dat Belle niet te groot wordt hoor Merrie van beide zijn 1.60, zelfde hengst van boven de 1.70 Dus ik ben benieuwd!
Ja arme Billie heeft haar grote ook al gevoeld in het land gok ik. Die is er van onder de indruk! Heb m maar even al extra vroeg bij de merrie in de box. T arme ding
Sarah_Fons
Geplaatst: 05-12-18 20:12
ilsess schreef:
Dit is mijn kleine shetlandveulen❤❤[ [url=m/8EqmSG.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Pino96: Benji is leuk! Mijn veulen heeft dat ook met dat oogwit. Vind het wel iets sprekends hebben.
@Cioccolato: inderdaad een groot verschil tussen Belle en Billy! Weet je nog hoe groot Belle was toen ze zijn leeftijd had?
@pradadaan: mooie foto’s weer!
@xLeoniee: sterkte voor je hond! Hopelijk is ze snel weer de oude!
@ilsses: wat een poepie zeg!
Ik houd ook de stokmaat bij! Auryn laatst op 6 maanden op ongeveer 133cm. Haar kont staat wel veel hoger Als ze deze lijn aanhoudt zal ze ruim paard worden
Helaas ook wat vervelend nieuws. Ik kreeg gistermorgen een belletje van de opfok dat Auryn een wondje op de knie heeft en dat het heel dik is. Ik ben heen gegaan om te kijken en was toch wel geschrokken. Zit op een nare plek.
Spoiler:
Ze zit tot vrijdag aan de antibiotica, als het maandag nog steeds dik is gaan ze met haar naar de kliniek voor een fotootje en eventueel verdere behandelingen.
Vandaag kreeg ik te horen dat het al minder dik is! Echt blij dat ze haar zo goed in de gaten houden en meedenken!