MarijeR schreef:Ik heb goede hoop op vanavond Ik zal voor je duimen, en hoop dat Misty er net zo over denkt
MarijeR schreef:Ik heb goede hoop op vanavond Serieus of Sarcastisch? Vind haar behoorlijk rustig.. ze oefent weer voor standbeeld
chanelxflame schreef:ze ziet er een beetje geiriteerd uit Hihi, vind je het gek als je een beebie uit moet poepen ? Ik snap eigenlijk wel.. dat ze het nog eventjes binnen houd.
quintusgl schreef: ik kan nog steeds geen Cam kijken op de iPad. Wil iemand het opnemen?ik zou ghet graag voor je opnemene maar mn telefoon is kapot gegaan
MarijeR schreef:quintusgl, ook niet met de ipad/iphone link?Is die er dan ? die kan ik namelijk nergens vinden ?
MarijeR schreef:Staat gewoon in het 1e bericht van dit topic: http://173.192.34.75:1935/welsh/cam1/playlist.m3u8Oops, sorry ! ik ben blond. dankjewel !
Weet je wel zeker dat het vanavond komt want het lijkt net als ze aan het eten is.En dan bevallen ze toch niet? Of is dat een fabeltje?
Eydis schreef:Ik denk dat ze vanavond wel gaat. Ze heeft een mooie coupe pleeborstel. heey jij ook paraat
christaerik schreef:Weet je wel zeker dat het vanavond komt want het lijkt net als ze aan het eten is.En dan bevallen ze toch niet? Of is dat een fabeltje?Dat lijkt mij een fabeltje!!! Bij ons aten de merries kort voor de bevalling als een bezetene