Wat een buffel als je hem zo in de stal ziet liggen. Is het fimpje gisteren gemaakt, nog net voor de buien aan? Ik benijd je binnenbak nu wel heel erg.
Filmpje is van vorige week ergens. Maar was vergeten op te loaden. Ben ook blij met de binnenbak hoor! Zeker met dit weer. En mijn stalgenoten ben ik ook erg dankbaar dat ze af en toe even wachten met rijden zodat ie nog even kan rennen! Ze passen zih helemaal aan en ik hoor geen geklaag. Dat is wel eens anders geweest hè MC?????
Hahahah, ja ik denk dat als je daar nog had gestaan dat je er dan gelijk uitmoet want dat kan daar echt niet ... Vind het ook erg fijn als ik ff heerlijk een daggie bij jou op stal kan zijn
Dat zou ik zeker doen! Mijn merrie geeft over het algemeen altijd wel goede veulens, maar deze is nog beter dan de anderen! Wat voor merrie heb je Es79?
Dat zou ik zeker doen! Mijn merrie geeft over het algemeen altijd wel goede veulens, maar deze is nog beter dan de anderen! Wat voor merrie heb je Es79?
Dat heb jij zelf voor mij uitgezocht! Weet je nog, die (ster)vosmerrie.
Meestal s'avonds! Anders bel je eerst even als je langs wilt komen. Mijn nummer staat op mijn site in mijn onderschrift. Vanmiddag ben ik er ook. Vanaf een uur of twee tot 5 denk ik!
Ziet er leuk uit, ik kan niet wachten totdat Cas zo groot is. Die lijkt maar ieniemienie vergeleken bij jouw stuiterde Cikkertje Dap. Volgens mij heeft hij wel een voorliefde voor de rechterhand; Ereronde op de rechterhand
philipoom
Zo, die is al lekker gegroeid. Echt een leuk ding hoor. Volgens mij wordt hij wel lekker donker, net zoiets als moeders, misschien een tikje lichter. Of is de merrie 's zomers ook lichter?