Als je nou het hoofd op de foto eerder vandaag af en toe met hem oefent heb je over 3 a 4 jaar vast de merrie-eigenaren in de rij staan. Wie wil er nou geen veulen van een spook wat alles met zijn ogen dicht kan
Wauw... met recht de Jackpot! Wat een plaatje! En ik vind zijn naam echt geweldig, al denk ik ook dat hij 'spook' blijft
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-24 15:35
Haha ik ben er inderdaad ook bang voor dat het Spook/Spookje/Spooks/Spooky blijft.
Maar hij reageert er ook op als ik m roep, hinnikt zo schattig.
En inderdaad heeft deze een prachtige naam gekregen vorig jaar Wordt ie nog steeds Dino genoemd.
Nog een leuk filmpje van Spookje.
Helaas is het hier ook zooo nat, maar hoop snel keer weer wat leuke plaatjes van spook te maken. Het is echt een heerlijk veulentje. Mega lief en knuffelig, maar ook super makkelijk met werkelijk alles. En dan is ie, vind ik dan, ook nog eens knap.
Het is alleen wel ook een grote wijsneus.
Oh en spookje krijgt volgend jaar een half broertje of zusje! Hopelijk een zusje.
Eens een jackpot update! Vandaag is hij alweer 4 maanden oud en elke dag weer genieten.
Voor de duivel niet bang en zoo nuchter (staat gewoon rustig met zijn neus boven op de tractor te kijken hoe de wei gemaaid wordt), maar tegelijkertijd ook een showbink die enorm van aandacht houdt en een enorme will to please heeft.
Deze foto's vond ik heel grappig, 4 maanden oud en een paar weken. Maar dezelfde houding en zo.
Kan echt niet wachten tot deze 3 jaar is!
NorwayFjord
Geplaatst: 21-09-24 11:35
Ik vind hem echt schitterend! Heel benieuwd inderdaad hoe deze met 3 jaar oud is
Lyona
Geplaatst: 21-09-24 11:51
Ik dacht niet dat het zou kunnen maar hij wordt echt alleen maar gaver
Persoonlijk heb ik helemaal niks met deze kleur, ik vind het wat onnatuurlijks hebben. Maar deze is echt prachtig gebouw en zo te lezen ook nog met een top karakter.
Ze zeggen denk ik niet voor niets… een goed paard heeft geen kleur.