Knappe Galaria mocht vandaag mee naar het NK voor Arabische Volbloeden (keuring). Hier werd ze 2e in haar jaarling-klasse, dus ze mocht door naar het Junior Kampioenschap. Daar deden alle nummers 1 en 2 mee van de jaarlingen, twenters en 3-jarigen. En ze deed het zo goed dat de jury haar beloonde met de zilveren medaille

Vorig jaar werd ze Nederlands Kampioen merrieveulens en nu dus gewoon Reserve Nederlands Kampioen van de Junior Merries! Echt bizar, wat ben ik toch gek met dit beest
Ze is 'maar' 94cm en zou al boven de 97cm moeten zijn. Dat betekend dat ze met alleen maar grote maats shetten in haar directe familie tóch een middenmaatje gaat worden. We zijn ook direct overgeschreven naar een andere rubriek waar ze een keurig resultaat haalde. Toen ze daartussen liep zagen wij ook dat ze veel beter pastte. Ze heeft een keurige premie gekregen met goed commentaar dus ik ben tevreden. 

). Heb je dan een ouder paard mee voor moral support, of alleen je jaarlng? Ik wil graag met mijn jaarling gaan wandelen maar ik ben bang dat ze dat niet ziet zitten.

Van het borstbeen naar de zitbeenknobbels. En als je dan kiest voor een deken die redelijk te verstellen is komt dat wel goed.