Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

absque_dubio schreef:Ik lees altijd met plezier jouw topics mee. Maar ik ben nu stiekem wel benieuwd.
Wat is de reden dat je hem hengst wilt houden, als je nu al merkt dat opfok in jouw omgeving daardoor lastig is en je ook niet weet hoe je het tzt met 1 merrie, 1 ruin, en 1 hengst gaat doen? Je geeft aan dat je niet alles hebt gedeeld hoe het in jouw hoofd gaat, dus ik ben juist wel heel benieuwd hoe jij dit voor je ziet en wat je beweegredenen zijn. Ik zie namelijk, in jouw situatie, meer minpunten van hengst houden dan pluspunten.
En daarnaast de vraag; heb je het idee ermee te dekken?
En dat zal op een paardvriendelijke manier zijn. Hoe dan ook.
ik moet alleen nog even wat details uitdenken. Heb nog een paar maanden.
)
Maar ik hang dus het hooinet dat ik vast had er in. Doe mijn lichtje aan van mijn gsm en kijk de paarden even na. Geen verwondingen. Terwijl ik terug naar de stal loop om het 2e net te vullen stuur ik mijn man even om te vragen of die de hooibak misschien verplaatst heeft terwijl ik weg was. (man is inmiddels werken en soms krijgt ie dat ineens in zijn kop.
Hij had al eerder gezegd dat ie misschien beter meer onder de boom stond.)
Dus ik maak foto's van waar de hooibak nu staat en krijg ietwat laconiek terug "tsja, misschien staat ie daar droger. De paarden zijn het gewoon met mij eens...." 
Sam stond, zoals gewoonlijk, er weer bij alsof ie er niks mee te maken had en ook geen idé had hoe dat ding daar gekomen was of waarom.
Ik zie angsthaas Sam dit ook gewoon oprecht niet doen. Dus ik denk dat bulldozer JCB het in haar eentje (mogelijk met hulp van haar mini JCB die alles wat raar is leuk vindt) gedaan heeft.
De waarom is me alleen nog onduidelijk.
En de hoe.
het droompaard met haar jongetje aan de slag geweest
. Donnatella schreef:Zo jammer dat je op die ogenblikken geen beelden terug kunt kijken op een camera. Ik denk dat je verstelt zou staan van wat ze allemaal uitsteken. Of misschien is het beter dat je het niet weet. Scheelt weer wat ongerustheid, bij mij toch
Helaas dames, ik kan het niet uit gedokterd krijgen wat ze gedaan hebben of waarom. Kan geen sleepsporen ontdekken maar het is gele zand en ze hebben er de hele nacht over heen gelopen dus het kan ook zijn dat ze die gewoon overlopen hebben.
We hebben besloten ze gewoon hun zin te geven en dat ding daar te laten staan. 
Dus nee, ik ga me echt nog niet druk maken om KI stations enz. 
Als dat makkelijk denken is dan is dat maar zo. Ik ga het mezelf ook niet moeilijker maken dan nodig om iemand gerust te stellen die ik niet eens ken. 

). Een in het bijzonder was zo'n type hengst waarvan iedereen zei dat ze hem in godsnaam moesten castreren. Viel minstens een keer per maand iemand aan. Dus het is niet dat ik alleen met brave heren gewerkt heb.
Explosion had natuurlijk gedekt overigens maar heeft bij ons nooit gedekt omdat ik de eigenaar beloofd had dat ik hem niet zou laten dekken. En ik houd me aan mijn woord.
En dat zegt meer over Rêve dan over de hengsten die mijn man in handen gehad heeft overigens.
Bij Joy zeggen we het als hij weer eens een emmer aan het verbouwen is of de paddock aan het herinrichten is of iets anders aan het uitvreten is.
Ayasha schreef:Overigens. Joy is door een vriendin officieel omgedoopt tot "krapul" dus nu heb ik Sam, Terror en Krapul.(is krapul een woord dat jullie gebruiken?
)

De pup was op hem aan het blaffen als een hele stoere hond (met een heel hoog stemmetje.) en Joy was naar hem aan het kijken alsof het wel een heel lawaaierige bal was. 

Het "veulen" begint er elke dag meer af te gaan lijkt het wel. 

Dadelijk eerst onder de tattoo naald.
Het is die wat vandaag af gemaakt gaat worden (denk ik. Wellicht gaat er nog een sessie nodig zijn maar het zou ook kunnen dat ze af geraakt vandaag.) De thema's van mijn tattoo's zijn eigenlijk een beetje "mijn verhaal". Maar heel symbolisch weer gegeven.
Paard lijkt me vrij "obvious". De achtergrond is gebaseerd op het thema 'smoke and mirrors". De overige elementen hebben elk hun eigen reden.
Wil het via PB wel zeggen als je interesse hebt maar liever niet openbaar op het forum. De sleeve is nl. vrij persoonlijk zeg maar. (Hoe persoonlijker het thema, hoe "vergezochter" de symboliek ook bij mij overigens.). Heel mooi was wel dat mijn broer het ontwerp zag. En die wist meteen wat "er stond" zeg maar.
(mijn broer en ik zijn op onze manier heel close met elkaar) Maar het is één samenhangende sleeve iig.

Als je het niet weet, dan haal je die betekenis er niet uit maar de mensen die er toe doen weten wat er werkelijk op mijn rug staat. Ik laat geen namen op mijn lijf zetten. Maar symbolisch verwijzen naar iemand heb ik geen probleem mee. 
Of mensen die "maar eentje" gingen zetten en daar niet in slagen.
sleeves die "één uitgepland geheel" zijn, zijn een relatief nieuwe stijl. (ik zeg relatief omdat we het dan hebben over de laatste 15 jaar ofzo). Daarvoor deed niemand dat.
áls de kwaliteit van de tattoo's goed is natuurlijk.
.
), drakepaard). De meeste mensen denken daardoor dat ik vind dat mijn paard een draak is in de negatieve betekenis, als in lastig, maar daar heeft het helemaal niets mee te maken.
Sleeve is af geraakt! Was even door bikkelen maar vond het zo stom om voor dat beetje nog een sessie af te spreken.
"Drama wannabier" is hier zo ingeburgerd geraakt dat we draak niet meer gebruiken voor Sam