Dat is inderdaad zo als we ze nu in de wei zetten en onze ruin komt hard de wei in is mama ook nig zo veilig terwijl hij niets anders doet als hem overdag pesten
Ik heb een poosje geen tijd gehad om echt foto's te maken. Dus heb net een topic geopend en automatisch terug gekeken naar haar vorige (eerste) topic. Haha. Wat een verschil. In plaats van een hoopje botten is het nu toch echt wel meer een paard. Ik krijg, als alles goed gaat, tegen eind juli nog een veulen. Ben dan heel benieuwd, dan is Belle bijna 3 maand en naast een pasgeborene.
Prachtig iets, veulens!
Luf_Midnight
Geplaatst: 26-06-18 15:05
D’leh vandaag maar een skippybal gegeven heb het idee dat hij zich nu al stierlijk verveeld is 5 dagen Ik denk dat ik ze donderdag naar het land breng, dan word het echt behoorlijk warm en is me stal eigenlijk niet fijn meer. Daarbij is me gras echt opper dan op Toch wel spannend ookal is het maar 4 min van huis
AnimalFriend
Geplaatst: 26-06-18 15:09
@Pradadaan, prachtige foto's weer @vicky, welkom met je knappe veulen! Is het een hengst of een merrie? @Cioccolato, ja ze groeien zo hard he! Ik zag ook foto's van die van mij van drie weken geleden, wat een verschil! Veel succes met de geboorte van je volgende veulentje @Luf_Midnight, die laatste foto
Ja, dat lijkt mij wel leuk! Ik kon op internet alleen maar één vinden voor veulens die tussen de 165 en 169 worden. Gaan jullie deze ook voor pony's gebruiken of is er nog een andere?
Ik mag hier ook meepraten nu! Ik heb twee IJslanderveulens gekocht. In IJsland. Ze blijven daar voorlopig ook nog wel even staan, maar ik hoop daar wel volgend jaar heen te kunnen om ze te kunnen bekijken.
Zijn qua karakter nu heel nieuwsgierig, mensgericht. Het zijn in ieder geval viergangers, of ze ook telgangen gaan we zien in de toekomst.
Luf_Midnight
Geplaatst: 29-06-18 11:02
Gefeliciteerd irisx
Hier gister met mams in de grotere wei maar die is ook kaal. Dus ga toch vanmiddag verhuizen. Vind het zo spannend