haha wat lief Bianca, maar hier ook hoor, wordt met de dag verliefder zelfs al dacht ik dat dat niet kon.
Goed santiago ze zitten er nog onder volgende week vrijdag gaan ze er af en dan gaan we zien hoe de stand dan is, Vind het voor nu zo lastig te bepalen.
Gisteren heeft hij mijn capuchon op gehad, deert hem allemaal niet
Haha dat bedoel ik, je weet nooit hoe het leven loopt
Zhads
Geplaatst: 23-04-17 21:04
Ik zie net het in actieve topics staan en heb met verliefdheid foto's lopen kijken, mens wat een mooi ding! Mooi achterwerkje erop, ben echt benieuwd hoe hij verder groeit Ik volg!
Amai, serieus gegroeid! hij is echt super super mooi!
K vind wel opvallend dat Ceasar super vaak hengstenveulens aflevert. Echt het lijkt wel of 4 van de 5 geboren veulens mannelijk zijn, vind jij dat niet?
hmmm eigenlijk nooit zo opgelet, ik ken toch al wel en aardig aantal merrieveulens. Ik denk dat het meer te maken heeft met wanneer er geinsemineerd word, aangezien mannelijk sperma sneller dood is dan vrouwelijk sperma. Dus hoe dichter op de eisprong er geinsemineerd wordt hoe eerder een hengst (mannelijk sperma is nl wel sneller). Dat wordt er gezegt in DBT tenminste.
En wij hebben echt superdicht op de eisprong geinsemineerd en gelijk afgespoten, dus kan wel kloppen.
Silly1972
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-17 22:38
Weer even een klein filmpje, hij was enorm zijn moeder aan het terroriseren, die zich daar overigens niets van aantrekt, maar op het moment dat ik ga filmen is hij weer rustig. Maar je kan wel even zijn boevenkop zien
ontherun
Geplaatst: 24-04-17 23:01
Tsss mensgeval, je gaat dit toch niet op internet zetten of wel soms?? En moeders eet onverstoorbaar verder
Wat een heerlijke bovenkop heeft ie, ik blijf verliefd hoor...