Oei, inderdaad een onmogelijke keus, ze zijn alledrie zo uniek.
Esthetisch: waarschijnlijk Vie, vanwege die prachtige symmetrische bles... Emotioneel: ongetwijfeld Ti, we weten allemaal waarom (kijk ti oortjes, neusgaatjes, wimpertjes) Rationeel: Fi, ik weet niet wat het is met haar, maar door die typische Fi-blik moet ik altijd twee keer kijken naar foto's van haar.
Ik vind het zo mooi dat Vie een echt mengelmoesje is tussen haar broer en zus. Ti zijn brede, Fi haar smalle en dan hebben we Vie. Wat een heerlijk moppie.
xApple
Geplaatst: 31-05-16 20:53
Wat super leuk Cynthia ! Gefeliciteerd hoor. Heel veel geluk en gezondheid toegewenst
Zij lijkt al wat meer uitgevouwen... En ach, zoooo schattig!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-16 22:04
Slaap lekker allemaal
Dido2316
Geplaatst: 31-05-16 22:14
Bij de vergelijkfoto's is het inderdaad onmogelijk te kiezen zeg, wat een plaatjes van veulens. Mijn emotie gaat ook het meest in de richting van Ti, maar Vie is ook echt een plaatje net als Fi.
Het valt me wel op dat je bij Vie de lichte oogjes veel meer ziet, zijn ze ook echt lichter dan die van Ti en Fi?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-16 22:24
Ja, veel lichter. Ti en Fi hadden gewoon bruine ogen vanaf de geboorte. Die van Vie waren echt blauw. Je ziet nu al dat de buitenrand bruin begint te worden