Nog een foto van mama flo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en staat nog moddervet
hopelijk binnenkort verlossende scan, misschien drachtig en zogen, zouden de vetjes er dan niet vanzelf afgaan 
maar ja Flo wisselt ook in tint. 

vind ik ook en die blinkt ook altijd, ongelooflijk he, sommige paarden krijg je gewoon geen blank op en sommige die spiegelen zonder meer.
) en anderzijds staat ze constant te roepen, naar wie? mij misschien
krijg wel altijd leuke hinnikjes van al mijn paardjes, zelfs de nieuwelingen nemen dit al over.
, eens ze met hun schoft ertegen botsen, kruipen ze er niet meer onder en ja ze zitten gewoon in onze, of de binnenkoer of de boomgaard, dus niet zo erg, ze kunnen niet van de hof en de buitenkant staat natuurlijk omheint met bomen en struiken (en onkruid) 
Heb nu al geen appels meer op haar billen terwijl die er vorig jaar wel nog waren

ja denk je, mij valt dit niet zo op maar inderdaad als ik ze soms naast mams zie dan denk ik ook dat ze niet veel meer mag groeien hoor
en die krijgt echt bijna geen eten bij want mams eet het allemaal op vandaar misschien dat de slagroom zo goede kwaliteit is. Flo is 1m52 en paps 1m49 dus veel groter kan ze toch niet worden
, ze had wel een ei van 3.4cm en oedeem maar nog een harde baarmoeder, dus ze gaan eens kijken of ze toch geen infectie heeft en dan op naar de tweede en ook laatste ronde
maar quarters staan er wel voor gekend om vlug te groeien en dan zijn ze op 2jaar volgroeid en zetten ze inderdaad meer uit in de breedte. We zien wel.