ik zie het topic nu pas en wilde bij de foto`s al een post plaatsen, maar ik las toch nog verder en jeetje wat een schrik.
ik hoop dat je straks goed nieuws hebt en dat het lieve diertje weer mee naar huis kan.
mijn duimen draaien, heel veel sterkte!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-13 19:13
Ben de hele dag bezig geweest de kliniek aan de lijn te krijgen, wat een rampenplan daar. Je krijgt een telefonist aan de lijn die niks weet, die toe zegt dat je direct terug gebeld wordt en vervolgens niks Totdat ik eind middag jankend en brullend van de stress en spanning weer opgebeld heb dat ik wilde weten hoe het met mijn veulen ging.
Er is alleen weinig nieuws te melden helaas, nog geen verbetering of verslechtering, dit laatste is wel positief natuurlijk. Nog steeds hoge koorts maar ze blijft drinken waar ze overigens erg verbaasd over staan maar waar we erg blij mee zijn. Morgenochtend ga ik naar de kliniek, ik moet ze gewoon met eigen ogen zien, wil ook zien hoe Junita zich houdt, 24/7 op stal is ze niet gewend en ze taalde niet meer naar haar kind, het interesseerde haar niet zoveel wat ze met de kleine uitspookte. Blijft dus nog spannend.