Haha nee geen veulen toen ik haar net naar buiten heb gezet Ze wou niet naar buiten.. Ze heeft het er maar zwaar mee.. Schop die kleine er dan ook uit!
Ik heb m ook weer aan staan zit nu tot 14 mei in t huis van n vriendin, oppassen op de hond en de katten én er is goede wifi (in tegenstelling tot mijn kamer thuis daar is t hopeloos)
Nou hoop ik alleen wel dat ze dan voor 14 mei bevalt haha.
Ja vorig jaar ook alles meegekeken en bijgehouden, ook de nacht van de bevalling... zo apart hoe je je zo betrokken kunt voelen met een paard dat je eigenlijk niet kent en enkel maar ziet op n cam zat toen elke avond achter de cam, dan zie je ook kleine veranderingetjes ed, zo leuk! Was ook aardig van slag toen met de bevalling dat t nou net met degene die gevolgd wordt door 100en fout moest gaan
Dit jaar gaat t gewoon helemaal goed en hoop dat ik weer de bevalling kan zien
Ze moet alleen niet op de dag gaan bevallen zit nu elke dag de hele dag op stal haha
Jij ook al Jenn, ik zat met tranen over mn wangetjes toen ik een dag later de foto zag De dagen en nachten ervoor waren zo spannend dat de lap hier naast t bed stond.
Mariett
Blogger
Geplaatst: 04-05-13 22:39
Wendy_Komen schreef:
Maris heeft visite, dus zijn haar vrienden die komen gluren En dus gelukkig geen dierenarts (ben het zusje van ts, mochten mensen dat nog niet weten
Gelukkig maar, haha. Het leek even zo :p
miranda1967
Geplaatst: 04-05-13 22:40
Jen Ik wist pas sinds een paar weken van het bestaan van Joy af omdat ik een merrie volgde die inmiddels bevallen was en ik dit zo leuk vond om te volgen dat ik ben gaan zoeken op bokt om nog meer cams te vinden. Zo heb ik ook Roosjes bevalling gevolgd een bonte stermerrie van een zwarte friesveulen cimarosa en kwam ik ook Joy tegen en vond haar direct een schatje en schrok van het verhaal ! Nu kijk ik mee en wil ik die gelukkige merrie wel eens zien als er dit keer wel een gewoon levend veulen geboren wordt het is haar zo gegunt ! Ik heb mijn dochter vanmiddag nog naar de manege gebracht en gehaald ze zal ongetwijfelt bij je paarden langs geweest zijn want ze is helemaal gek van tinkers en friezen én die drumhorse die er staat ze loopt dan ook vaak een rondje pensionpaarden om knuffels uit te delen.
Ze heeft het er maar zwaar mee.. Ga zo voor het slapen nog even bij haar kijken.. Maar dit gedrag heeft ze vorig jaar een paar weken vol gehouden.. Hopelijk duurt het dit jaar niet zo lang
Dat weet ik nog ja haha. Telkens dacht ik weer, zal t nu dan echt komen dan bleef ik maar weer langer achter die comp hangen want ja, het zou maar kunnen gebeuren.... maar elke keer was t weer vals alarm