Wat is het toch spannend.. Moet hier op mijn veulens nog lang wachten dus dan wil ik graag genieten van die van andere! Dus Sparkle het weekend is het mooi weer dus kom op!!
*gaap* na de afgelopen nacht 7x vals alarm te hebben gehad, hoop ik vannacht wat beter te kunnen slapen zonder vals alarm.. Of echt alarm en dan een prachtig lief veulentje!
Voor nu alles rustig, geen veranderingen...
Trusten!
jolandje
Geplaatst: 10-04-13 07:37
en???? lekker geslapen? of????
stal_HD
Geplaatst: 10-04-13 07:53
hihihi 7 keer??????? en vannacht? Josje heeft twee kaar het alarm af laten gaan. Eigenlijk best lief. Ze slapen dan en dan zakt het hoofd steeds platter....
3x alarm gehad vannacht, mevrouw slaapt erg plat. Ze was anders vannacht.. Wist niet goed waar ze zou gaan liggen en veel trappen naar d'r buik.. Ik heb een goed gevoel over vandaag, zal straks de uier eens checken en een foto maken voor jullie.
@ mathilda: haha ja dat beeld ken ik, sparkle valt soms ook als een blok in slaap, zie je d'r opzij vallen haha.
@Femke: leuk dat je ook volgt! ben zelf ook mega nieuwsgierig naar de combinaties! Sueno z'n eerste 2014 veulentje wordt al aan gewerkt zelfs! hij heeft gister voor het eerst weer gedekt.
jolandje
Geplaatst: 10-04-13 09:49
ook nog niks? haha die merries toch wie heeft sueno gedekt dan?
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 09:59
jolandje schreef:
ook nog niks? haha die merries toch wie heeft sueno gedekt dan?
Sueno heeft onze merrie Liza gisteren voor het eerst gedekt! Liza:
stal_HD
Geplaatst: 10-04-13 10:21
Leuk, Diego gisteren damira. Maar vandaag heeft hij ineens geen interesse meer. of zal ze nu al niet meer hengstig zijn?
Dat is toch een vol uier zou ik zeggen ben benieuwd succes nog even.
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 16:30
Nicole schreef:
Dus je denkt vandaag?
Konden we nou ook mee kijken of dat niet?
Ik verwacht (en dat roep ik heel voorzichtig ) eigenlijk vannacht en anders morgen nacht wel een veulen. Zou niet weten waarom ze het langer op zou houden.. Alles is er klaar voor, haar gedrag veranderd met de dag en vandaag staat haar punani ook open en verkleurd van roze naar rood... Ik ben benieuwd...
Meekijken wordt nog aan gewerkt maar kan niet beloven dat dat met dit veulen al gaat lukken.. De server doet lastig en daar worden nu aanpassingen aan gedaan.. Mocht dat niet lukken dan zal ik kijken of ik m'n laptop Cam op mijn camera monitor kan richten en dan via een stream jullie late meekijken.
Iemand suggesties waar ik dat kan doen? Een website of programma o.i.d. ?