Owh, spannend! Super dat iedereen zo scherp is thuis Hoop wel dat je nog wat rustige nachten tegemoet gaat deze week. En, wat winnen we als de dag, geslacht en kleur goed is? Ik was topscoorder destijds bij Moravita :p
Wranglerbutt
Geplaatst: 27-03-13 13:37
Tjinta schreef:
zoonlief kwam net binnengevlogen, hij is onderweg met een trekker aan het ploegen, Mam Tenna ligt in de paddock. trekker stond midden op de straat met draaiende motor. Hihi, loos alarm, ze liggen lekker te genieten van de zon.
Go Tenna!
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-13 13:47
Prijs hihi ja ..... hummmm wat dacht je van een lekkere taart met de afbeelding van het veulen erop?? Versturen wordt wel wat lastig dan... Maar das dan een goede reden om hierheen te komen.
Geldt voor iedereen trouwens die het goed heeft! En de rest is welkom voor beschuit met muisjes!!
Ze staat al weer, lekker in het zonnetje. Uit de wind tegen een warme stenen muur. Warmt lekker op. Misschien doet dat wel goed!!
Oei!!!! Zo'n lekkere taart wil ik ook wel! En dan hoef je hem niet eens op te sturen!! Krijg je ook een stukje als ik hem kom halen. Wordt zeker weten een palomino merrie dus bestel die taart maar vast!
Hihi Astrid als jij voor de taart gaat wordt het wel heeel ver reizen. Maar lets go for it...
Mylanda hoeft dan inderdaad echt veel minder ver te rijden. maarre wij gingen toch die Duitsers even laten zien wat beschuit met muisje inhoud toch?? (moet ik eerst nog naar Nederland inkopen doen hihi, want noch beschuit nog muisjes liggen hier in de kast).
Het was lekker hier vandaag, in de zon, uit de wind, vanmiddag bij het poep uit de paddock scheppen kon je duidelijk zien dat ze niet van de plek geweken zijn.... foto is aan het uploaden...
oke....ik ga ook akkoord met de beschuit met muisjes. Lang geleden dat ik die gehad heb...!Ik vond het weer bere koud vandaag! Wanneer houdt het toch eens op te waaien hier?!
Tenna heeft ook al een mooie uier, maar ziet er inderdaad nog niet helemaal klaar uit. Ben erg benieuwd naar dit veulen. Van de grote paardenrassen zijn de Frederiksborgers toch wel een van mijn favorieten.