Zo!!! Ik ben een aantal dagen minder actief geweest, en dacht er zal nu wel onderhand een veulentje zijn.. Maar nee dus!!! Ik hoop voor je dat het veulen zich heel snal zal laten zien! Maar begrijp wel dat ie nog ff warm in de buik wil blijven met deze temperaturen..
Zoveel trouwe supporters voor grote bruine reus Ik hoop dat het er rap zal zijn, want wachten duur zo lang.. Ik gok op een schimmeltje,hengst, morgennacht..
Een schimmeltje... Dat zou natuurlijk heel mooi zijn... nog geen 'schimmeltekens' bij Nabelle?
VDS
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-13 20:44
Casarell schreef:
Een schimmeltje... Dat zou natuurlijk heel mooi zijn... nog geen 'schimmeltekens' bij Nabelle?
Nee, Nabelle vertoond nog niet echt schummeltekens.. Het rare is, op foto merk ik precies wel een brilletje op, maar in levende lijve is er niks te zien..
Hier is ZE dan, het tweede deel van de tweeling! Een vos merrieveulen, kreeg de naam Nitouche VDS. Mama en veulen stellen het prima, vanmorgen om 5u30 liet grote bruine reus ons haar veulenpakketje zien
De 20dagen oudere zus Nabelle is heel trots
Casarell
Geplaatst: 25-03-13 09:00
Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan? Dat zijn 2 knappe merrie veulens, met allebei een prachtige naam! Lucky you...
Dankuwel iedereen, goh dit was toch wel mijn stoutste droom, 2 merries van Esprit, had ik zelf niet durven op hopen, maar kijk wonderen zijn de wereld nog niet uit Ik ben zoooo gelukkig met Nabelle en Nitouche. Bedoeling is dat beide merries uiteindelijk samen in de weide komen en dus de veulentjes herenigd worden.. Nu met het koude weer wachten we nog 2-3 dagen voordat Nitouche eerste maal in de paddock mag en dan zien we hoe we het verder doen. Deze middag alleszins nieuwe foto's van deze schatjes
VDS
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 10:11
Tweelingszus Nabelle, dinsdag al 3 weken oud, wou ook nog eens op de foto