TS was op vakantie geloof ik? Dus niet raar dat ze niet reageert
Neemt niet weg dat ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig ben
FleurSandro
Geplaatst: 22-07-13 23:19
ik volg! ik hou van bonte paarden en haflingers! dis ben benieuwd!
kellykeuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-13 23:26
Sinds gisteren nacht terug thuis.. Nog geen veulen te zien.. Banden ook weer wat harder en uier wat minder.. Vandaag uier weer goed gevuld en banden weer zwakker. Vannacht dus weer slapen in de tent aan de weide..
Dat schiet nog niet hard op TS! Hopelijk komt t veulentje snel! Alhoewel ik je merrie geen ongelijk kan geven om er met dit weer geen veulen uit te poepen.
ongetwijfeld :p Gelukkig bijna altijd wel iemand aanwezig.. Maar toch.. Is met een zeer dubbel gevoel dat ik zou vertrekken. Moest het morgen toch lijken dat ze zou bevallen brengt mijn vriend mij enkele dagen later naar Oostenrijk..
Wachten duurt lang he! Zeker als je ook weg gaat. Spannend hoor!
Sylvia
Geplaatst: 24-07-13 15:51
Ze was rond de 27e juni uitgerekend toch? Dan zou ze inmiddels 4 weken over tijd zijn.
Is er nog een dierenarts bij geweest? Allicht zijn er merries die fors langer dan 4 weken over tijd gaan alvorens te bevallen, maar ik vraag me af of het niet enigszins wishful thinking is/begint te worden. Ook gezien de foto's die je geplaatst hebt.
momenteel begint er enigszins schot in de zaak te komen. Daarom dat ik er ook nog geen DA heb laten bijkomen. Ook verbaast het mij absoluut niet dat Felka lekker haar tijd neemt. Is altijd al zo'n beetje een dwarsligger geweest
Mieperdepiep
Geplaatst: 24-07-13 16:14
Persoonlijk zou ik, zeker met je vakantie in het verschiet, even de veearts laten komen en zijn mening vragen. Zou jammer zijn als je een vakantie verpest met wachten op misschien niets...of op een veulen dat nog wel 2 weken blijft zitten.
pretty
Geplaatst: 25-07-13 22:13
dat zou ik persoonlijk ook doen! Want zo is het ook niks natuurlijk,op vakantie vertrekken! Laat er even nog iemand met een fris oog naar kijken! Succes en fijne vakantie.
Doordat ze momenteel op +12 maanden dracht zit heb ik overlegd met mijn ex-vriend om de DA er nogmaals bij te halen om te controleren.. Morgenochtend zou deze komen. Zou het echter vreemd vinden moet ze niet dragend zijn daar ze wel uier maakt, banden slapper worden, meer mest en plast en veel minder energie heeft.. Ook is haar buik een beetje ronder ondertussen.. Afwachten dus ( weeral )