paardjes123 bij sommige manege`s is het wel mogelijk! als ze maar genoeg naar buiten kunnen per dag het land op! maar erg jammer dat je haar heb moeten verhuizen!!
Jeetje die heeft ineens haast aan het maken... Ben benieuwd of ze snel bevalt. Was ze drachtig van de eerste keer dekken? Als ik dit zo zie denk ik die komt vanavond mijn schimmeltje beviel de zelfde nacht nog toen haar uier er zo uit zag en er hars aan hing... Spannend hoor!
Een update ben net terug van stal. Er is geen verandering vergeleken met 12 uur geleden We verwachten vanacht geen veulen. Morgen laatste dingen halen en klaar maken, En als morgen meer veranderd dan blijf ik morgen avond daar op stal slapen
ben nu terug van stal, evn eten douche enz, stal eigenaar houd haar in de gaten, en ik ga vanavond terug met alle spullen. ze is vanmiddag onrustig geweest schrapen enz,
ben nu terug van stal, evn eten douche enz, stal eigenaar houd haar in de gaten, en ik ga vanavond terug met alle spullen. ze is vanmiddag onrustig geweest schrapen enz,
Sorry dat ik jullie vandaag verwaardeloos heb Ben net terug van stal Bonita was heel rustig net, We hebben nog hars doorzichtig en erg zout We verwachten vanacht niks zo als het nu is Ben vandaag 5 keer geweest De uiers zijn iets voller vergeleken met gister Heb alles klaar op stal staan in 3 kisten Eerste kist met handoeken Tweede kist met alle spullen voor bevalling Derde kist met zweet dekens en extra halsters
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 17-02-13 12:41
Dat kan nog niet, is nog veels te vroeg. Ik heb gegokt op 14 maart. Je merrie wacht nog maar even met veulentje eruit poepen. Eventueel de beentjes maar aan elkaar knopen.
Wup heeft vandaag de grand prix gewonnen Bonita vandaag erg onrustig geweest weer heeft ander half uur in de zon gelopen lekker in de wei, vond ze heerlijk zonder deken, daarna haar staart gewassen enz en vanavond gaan we weer terug stal eigenaar kijkt nu paar keer, uier is wat voller banden worden slappen
ik wilde voorkomen dat ik te weinig had, beter te veel dan te weinig,
Misty12 sorry ik zij vanaf begin eind februari maar mag langer blijven zitten al vraag ik me dat af, of ze moet me nu goed voor de gek houden