Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jose22 schreef:Nou, ik neem al genoegen met 10-10 hoor
Mmenteel is Floor met haar man van Equinovum bij ons op stal. Mijn vriend is erbij want die is technischer dan ik, dus ik moest op onze dochter passen. Ze zijn Noor, naast haar geboortemelder, aan het voorzien van de Equisensor. Ik ben heel benieuwd! Floor, alvast onwijs bedankt. Je bent echt top!
Dustinlover schreef:Ahh is het je toch gelukt om Noor te "gebruiken" floor!
Floor is echt top en het systeem is hartstikke leuk.. het probleem is dat je er zo aan gewend raaktik zit nu een paar dagen zonder en zou het liefst die camera terug in stal willen
Janski schreef:dank, en heel graag gedaan wij hebben er ook veel aan om voor het komende voorjaar wat ervaring te hebben met de Equisensor dus jij en jouw vriend ook heel erg bedankt. Alvast heel erg fijn dat jullie ook zo fantastische meewerken.
en Noor is in het echt ook heel erg mooi!
moonprayer schreef:ik heb een pony gehad die onder het draadje door kroop. echt op de knietjes.. en tijgeren..
pretty schreef:Ik was,samen met het ganse gezin geveld met buikgriep dus ik had even niet meer meegevolgd hier,anders mocht je de fotos altijd doorsturen hoor Jose22!
Haar banden zijn duidelijk slapper op de fotos! Ze maakt toch altijd vooruitgang,is al veel voor een jonge merrie als Noor!
Fijn dat je nu nog extra camerabewaking hebt!