Jeeeer hij is geweldig, op z'n lijfje de vlekken van pa en ook zwarte plukken in z'n staart als pa. Ik vind z'n hoofd geweldig getekend. En wel echt een chuck hoofd qua model. Prachtige bruine kleur van mam. Ik ben zo happy, wil nu komen naar moet helaas eerst echt ff Werken. Dit is z,on bijzonder veulentje<3
Gefeliciteerd met het veulen! Geweldig leuke tekening! Ben erg benieuwd naar de naam, jullie verzinnen vast iets leuks! Geniet van de kleine man
wannaby
Geplaatst: 12-04-12 11:19
he san ,wat een heerlijk dier ben er helemaal weg van hij heeft echt een hoop van papa,en wat meer vlekken dan de laatste twee super ik hoop dat ik hem gauw in het echt kan bewonderen knuffels voor shay en de kleine tot gauw x xkarin
tyleysmiley
Geplaatst: 12-04-12 11:19
pieps schreef:
Proficiat! Fijn dat alles goed is gegaan. Heel erg leuk mannetje geworden! Chakotwo? (Sjaako)
Best een geniale naam,als eerbetoon aan zijn héle mooie papa
gefeliciteerd met het jongste broertje van mijn knul Ik had ook nog graag een volle broer of zus er bij gefokt, maar helaas door de sport en daarna het verlies van beide ouders is dat niet meer mogelijk
Geniet van je jochie en kijken of die het net zo goed gaat doen als zijn pa en broers en zussen