Shake it Olivia, Shake it..... Let the veulie out Ach, ja kun je nog even langer denken over de naam die dit hengstje gaat krijgen
Nee hoor, het wordt een merrie en ze gaat Liza heten...Niet omdat t moet.... Maar gewoon omdat t kan....Sorry lisch, beetje melig vandaag.... Ohja, da t met een h moet beginnen, vergeten we maar ff
geen veulen nieuws ze heeft nog nooit zolang melk gehad eerdere veulens was melk zelfde nacht een veulen
jeutje ik dacht op zijn minst dat deze merrie wel geveulend zou hebben . altijd leuk merries die de boel ophouden . succes weer met verder waken . hihi
Hey Wat leeeeeuk zo'n topic! Spannend zeg, nog steeds niks dus..... Dansjes hebben niet gewerkt....Mijn (vos)merrie is ook drachtig van Metall *volgt*
als olivia bevallen is moet ik voor waika ook maar een topic maken die is ook drachtig van metall.... hopen dat dat net zon leuk topic word als dit
Wordt inderdaad een Metall babyboom Wat leuk, ik ga eens even spieken wat voor merrie's jullie hebben....
Jeetje...hihi, ze kan 'het' nog wel lang ophouden zeg... Misschien dan toch aankomende nacht?? Of gewoon maar overdag
scheelt ik ben thuis dus hou haar ook overdag goed in de gaten fiebie dankje ik vind haar ook een echte beauty en mooi gefokt