Enne, in mijn mail aan het WPCV heb ik al aangegeven dat ik het superleuk vind om schetsen te maken en of er een mogelijkheid is voor mij om dat voor het WPCV te doen
YWC
Geplaatst: 01-09-11 20:36
De schetser moeten ook chippen hé... Zou je dat ook zien zitten om zo'n dikke naald in zo'n schattig veulentje te ploffen ?
En eigenlijk... (hier in België toch) moet je de haarwarrels nog aanduiden met een ' X ' en de plaats van de chip met een ' C '. Onze DA duidt ook de 'vlees'vlekken (= plaatsen waar de huid roze is) aan.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 20:41
Nou, bij mij kwam er een chipper/schetser. Hij heeft gechipt (ARME TI!!! ) en de aftekeningen opgeschreven. Aan de hand daarvan moet iemand anders van het WPCV de schets intekenen. Kijk, als je dát kan (bij Ti), ben je echt knap!
Enne, als ik foto's toegestuurd krijg, kan ik het zeker wel
Op de schets staat aan de rechterkant van de hals ook een kruisje met 'transponder'. Zijn kruinen zijn niet getekend.
Maar als ik ooit zo ver ben dat ik schetser ben, dan zorg ik ook dat de onderkant van de paardenbuik op de schets komt. Want nu kan ik zijn buikvlek niet kwijt!!
Knap gedaan hoor !! Ik deed dat ook altijd voor een kennis; alle bonte veulens schetsen, en dan naast de tekening van de schetser leggen... (soms was het alsof er een ander paardje stond...)
Maar ehm, voldoet deze schets nu als foto voor pagina 10 of..........!?!
Mama ging met verzorgster rijden en ik ging met Baassie wandelen. Stoer als ik ben, beet ik eerst in Baassies arm (maar toen gebeurde er iets waardoor ik volgende keer twee keer nadenk voordat ik het weer doe ) en daarna liep ik braaf, maar uiteraard wel hard hinnikend met Baassie mee. We gingen naar het huis waar ik geboren ben. Ik kan me er weinig meer van herinneren, maar die blauwe bal vind ik nog steeds te gek! Ik wil zo'n bal voor mijn Baassies verjaardag!!
Baassie zette me in de bak en bleef bij me. Dat was leuk! Ik ging zand eten (waarom is er gras uitgevonden, zand vind ik al sinds ik 1 dag ben echt het allerlekkerst! Het knarst zo tussen je tanden) en daarna ging ik stoer rennen, steigeren, bokken.
Hier moesten uiteraard weer foto's en filmpjes van gemaakt worden.
Ik deed NIET een beetje bangig mama roepen
Ik deed heel stoer en mooi rennen
Kijk mij hengst zijn dan
Neeeheeeee, ik hinnikte niet naar mama! Ik was NIET bang!!
Ik kan ook al vliegen!
Kijken of Baassie bang van me wordt zo
IK WAS NIET BANG!!!!
Ik was alleen maar heeeeeeeeeeeeel stoer.
En nog stoerder dan stoer!
En filmpjes van mij als TurboTi
en van mij als überstoere hengst
(en denk nou niet dat ik iedere keer op Baassie af ren, omdat ik een beetje bang was. Want dat was ik NIET! Ik raakte ook helemaal niet een klein beetje in paniek toen Baassie de bak uitliep, heus niet!)