Martine, zin in foto's? Ik ga ze nu opsturen hihi!
Vealosz
Geplaatst: 10-06-11 09:57
Nog effetjes paar foto's van vanochtend!
Háaaa *hinnik*, ik ben lekker aan het eten! Oeps, onthoofde pony! Grapje, ik had jeuk! Ik kan er alleen niet bij... Ben ik niet lief, jawel heeee? En ik kan al zelfs hooitjes eten!
Woehoei.. Ze heeft weer goed gedronken.. 775 ml! Om 11 uur ga ik weer.
Nou ze heeft weer goed gedronken 825 ml.. Ze mocht zelfs bij Jorny aan dr uiers zuigen, niet dat het veel nut heeft hihi. Vanmiddag gaan we kijken hoe het gaat met Jiske een wei ernaast!
Wat een fijne foto's weer Stefanie! Ben ook benieuwd naar de rest, maar die kan ik op mijn mobiel nog niet zien. Super dat ze zo goed drinkt en wat lief van Jorny dat ze mag drinken. Spannend ook hoe het met Jiske zal gaan *duim*
Graag gedaan hoor! Heb der net weer een fles gegeven.. Jiske vind t maar vreemd haha! Zij snapt er niks van :p.
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 14:00
Nee, Jiske zal ook wel denken: " Ik kan ook nooit eens even weg hier "
jackyline
Geplaatst: 10-06-11 14:34
Alles ziet er goed uit op de wei. Jiske is weer terug van de manege en kreeg een hele boze blik van Jorny toen ze in de buurt van de tussen omheining kwam dus over een paar dagen kan de extra draad die haar op afstand moet houden wel weg en dan over een weekje kan ze er denk ik wel bij. Bloem drinkt nu goed gem 800 per keer, plas en poep komt goed op gang. Gister sliep ze erg veel maar vandaag is ze meer in beweging heeft nog wel wat last van haar achter beentje maar dat zal denk ik met een paar dagen ook goed zijn. Nee het waren wat spannende dagen maar nu komt er regelmaat en gewenning en daarmee de rust weer op de wei.
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 14:37
Jacky en Wat heerlijk! Arme Jiske zal nog wel even goed confuus zijn Gaat even weg en staat er opeens zo'n wurmpje in de wei
Nic
Geplaatst: 10-06-11 14:42
Mooie foto's weer! Ook lief dat jullie dat allemaal maar doen Gelukkig zijn er nog zulke mensen!
jackyline
Geplaatst: 10-06-11 15:06
Bij deze gaat de pluim eigenlijk naar mijn man . Niets vermoedend keek hij dinsdag avond uit het keukenraam en ziet mij met een veulen de oprit op wandelen. HIj keek nog een keer en nee het was niet onze Banjer die aan de lijn liep maar toch echt een veulen die daar naar de achtertuin werd gebracht. Hij heeft koffie gepakt en de krant en dook weg, en ik heb hem een half uur niet gezien. Toen ik met het stalletje begon kwam hij met de gereedschapkoffer mopperend op mijn onhandigheid en dat er dan wel iets goeds en stevigs moest staan omdat dat dat beest anders het dak op zijn kop zou krijgen en met een "en ga jij maar stro halen" werd ik weg gestuurt Afgelopen dagen niet veel anders gedaan dan Bloem Voor mij is het gewoon hobby iets wat ik erg leuk vind om te doen. Is deels ook mijn werk introducties dieren bij elkaar brengen en verzorgen