Jeetje wat een verhaal, hopelijk klaart ze nu snel op! Gelukkig is het probleem nu wel gevonden.. Heel veel sterkte met je merrie Verwen haar maar een beetje.
Pfffffff, wat een vreselijk verhaal zeg. Ik ga dit bijlezen, heel veel sterkte ook van deze kant toegewenst.
MAIKESTER
Geplaatst: 22-04-11 19:00
_R_G_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-11 19:06
Alle stress komt er nu uit, ik ben helemaal gebroken. dus even een snelle en korte update,
Het gaat beter met Lieke dan gisteren avond, toen heeft ze bijna niet gestaan. Vandaag heeft ze wel gestaan en wat rond gewandeld in de box. Maar ze ziet er niet uit en is echt heel erg ziek
Ik heb de hele week goede moed gehad dat alles goed zou komen en dat Lieke helemaal de oude wordt, na vandaag... ik weet het niet. De situatie is niet hopeloos, maar wel echt heel ernstig.
Grootste probleem op het moment, ze eet niet. De darmen beginnen nu ook te irriteren omdat daar geen eten doorheen gaat en alleen maar water. dus dat komt er nog even bij. De ontsteking in de maag kan wel goed komen, maar dan moet ze wel eerst de darmen weer goed hebben, en dus eten.
Ze staat nu onder zeer zware pijnstillers, zo hopen ze dat ze wel gaat eten, en dat eten geen pijn doet. Het stal personeel is de hele dag bezig met, hooi, brokken appels en appelmoes, ze mag in de gras wei, maar ze eet het niet. Dát is nu even het grootste probleem.
Toen ze vandaag weer even stond heb ik een foto gemaakt, ik zet hem in een link, hij is niet eng maar echt een mooi paard is het ook niet. Zo staat ze er nu bij (en meestal dus liggend) https://lh3.googleusercontent.com/_KwKU ... _14.21.jpg
ik volg het topic over lieke al een tijdje als een stille meelezer,maar nu wil ik je toch ook een groot hart onder de riem steken.meid wat maak jij toch veel mee op het moment.kan me voorstellen dat je er echt helemaal doorheenzit.diep respect dat je toch tijd maakt om het topic bij te werken voor de nieuwschierigen onder ons.ik hoop dat lieke er ondanks alles toch bovenop komt.veel sterkte en suc6 de komende tijd.
MAIKESTER
Geplaatst: 22-04-11 19:19
Ach meisie toch,wel moed houden hoor,ook al is dat nu heel moeilijk. Zit hier ook met tranen in de ogen ,want dit is gewoon niet wat je wilt voor je lieveling,en ze heeft al zo veel moeten doorstaan. Maar ook elke keer er weer boven op gekomen,Toch !!!!
Ik snap dat je het nu wel helemaal gehad hebt,en dat je je machteloos voelt omdat je niks kan doen,maar Winnie houd moed ....
Misschien een domme vraag van mij,maar kunnen ze niet via een sonde eten in de maag pompen,zodat de darmen weer aan het werk moeten?
Heb ook tot nu toe meegelezen en meid wat heb je al een hoop meegemaakt in zo'n korte tijd. Kan me heel goed voorstellen dat het nu teveel wordt, het kost ook zoveel energie als je dierbare paard zo ziek is. Heel veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop dat ze heel gauw weer opknapt en naar huis mag.
Zou het helpen om haar een lekker lauwwarme slobber voor te zetten of is dat al geprobeerd? Of is dat ook te zwaar voor haar maag?
Super!!!!! Ik hoop echt dat het nu snel beter met haar zal gaan. Wat hebben jullie een moeilijke tijd zeg!!! Heel veel sterkte en succes met haar.....
Fleuribelle
Geplaatst: 23-04-11 13:31
Wat goed dat ze eindelijk wat gegeten heeft. Hopelijk blijft ze dit ook doen. Kan mij wel voorstellen dat als alles ontstoken is van binnen ze niet wou eten. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan en werken de pijnstillers goed. Op de foto zie je een ontzettend zielig hoopje paard. Maar blijf moed houden. Je paardje is vreselijk hard voor zichzelf. Veel sterkte. Vind het wel slordig van de kliniek dat ze niet verder hebben gezocht naar een oorzaak.
tjeetje wat heeft die merrie al niet doorstaan ik hoop dat ze vreselijk snel opknapt en eventueel weer mee naar huis mag Super dat ze weer gegeten heeft ben benieuwt hoe het d'r valt
Ik zal een kaarsje voor jou en lieke aansteken en de duimen draaien heel erg veel sterkte!