Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bassenqua schreef:Ik weet dat het eigenlijk onmogelijk is van een foto maar beter als niks toch ? Ik wou dat ik al wat meer ervaring had, word hier héél onzeker van omdat ik geen idee heb!
Sandra haar uier voelt warm en vanaf haar tietjes lopen er twee dikke strengen richting haar navel/buik als het ware, zucht zie ik niet!
Welke merrie staat op ontploffen?
, die handelt in noodsituaties altijd erg doelmatig en rustig, komt vast goed, maar het word al best spannend zo, ik heb bij tammara nog niet het gevoel dat het elk moment kan komen, die is nog rustig als altijd
Volgend jaar is er weer een springfling en het jaar daarop en het jaar daarop....... 
Zal je zien dat het dan toch later geboren wordt, maar je weet maar nooit! Waken is het enige wat je kan doen hé! Maar daarna zal je kunnen genieten van een erg schattig veulentje! Ben ook al benieuwd hoor!
niet te ver weg van huis gaan...
Heb het er graag voor over maar ga liever niet meer te ver weg. Inderdaad voor mijn eigen gemoedsrust MDR!
Heb dat met mijn schapen ook altijd gedaan en in al die jaren nog nooit een ooi of lam verspeeld en dat hou ik er graag in.