Wouuww! wat een onwijs gaaf ding heb je gekocht!! daar mag je zeker trots op zijn... en inderdaad wat hier al gezegd word HIJ IS VAN JOU!! ideaal!! heel veel geluk ermee en tegen de tijd dat het zover is krijgen we vast weer leuke fotos van je te zien!! geniet er nog maar even lekker van dat ie baby is! haha
Mireille
Geplaatst: 17-07-10 23:42
Wauw Shanna wat fantastisch! Hartelijk gefeliciteerd met deze stoere aanwinst. Hij is echt prachtig Heel erg veel geluk gewenst!
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 17:31
Iedereen weer onwijs bedankt voor alle leuke berichtjes!!!
Afgelopen woensdag ben ik weer bij Dylano geweest. Hij groeit hard wat ook wel te zien is, want zijn kont is op het moment een stukje hoger dan de voorkant... hahaha.
Hij moet al helemaal bukken om te kunnen drinken. Volgens mij kan jij je per september heugen op een heerlijk paardje Shan!
marjolein88
Geplaatst: 23-07-10 17:32
hijs gaaf
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 21:04
Unwritten schreef:
Hij moet al helemaal bukken om te kunnen drinken. Volgens mij kan jij je per september heugen op een heerlijk paardje Shan!
Nou in september zit ik in Engeland en verhuist Dylano naar een adresje in Brabant... hihi. Dus daar heb ik nog weinig aan denk ik. Maar ik snap je gedachte.
De komende 2 a 3 jaar zal dat elkaar wel afwisselen... maar dat hoort ook toch.
Emerald
Geplaatst: 23-07-10 22:17
Hi Shanna!
Wat groeit Dylano hard. Hij lijkt echt heel flink naast zijn mams! Ik ben echt benieuwd hoe hij er uitziet als 3 jarige. Veel plezier in Engeland straks!!
Ja, dat is nog eens een mooi presentje. ook namens mij van harte gefeliciteerd! En idd zeg, wat groeit ie goed! Waar komt ie ergens in Brabant? Als het dichtbij is, zullen we er vast eens langsrijden om hem in het echie te zien.
cristinaa
Geplaatst: 25-07-10 00:02
Shanna van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je examen !!
Gefeliciteerd, mooi kleurtje maar ook een goed paard met uitstraling. Zelf heb ik een dochter van Djamai. Ook een heerlijk karaktertje. Brutaal maar zeer vriendelijk. Nergens bang van. Heeft 2 jaar met een dikke vacht rondgelopen maar die is er deze zomer helemaal vanaf gegaan. Nu heeft ze ene prachtig dun vachtje en is bijna net zo groot als haar moeder. Ze is nu 2 jaar.