Gefeliciteerd met de nieuwe zwarte aanwinst!!
Zeker helemaal verliefd
Snel foto's plaatsen hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben benieuwd naar foto's 

. hopelijk zien wij snel foto's van het lieve kleine paardje. 
ben heel benieuwd naar de foto's! 
. Gelukkig is er een gezond veulen geboren! nadat ik op bokt gepost had dat het veulen geboren had, ging ik nog even bij mams en het veulen kijken. Alles was goed maar de nageboorte was er nog niet uit. De veearts is gekomen en heeft Noa een prik gegeven en gelijk ging ze liggen en persen. En ja hoor de nageboorte is er netjes uit. Het veulentje heeft ook alvast een prikje gehad. De veearts vond het veulen kerngezond en levendig. Ik was natuurlijk super blij om dat te horen. Ik had al wel gezien dat het een merrietje was, maar ik wou toch wel graag dichterbij kijken na de geboorte. eerst keek ik natuurlijk of noa zich daar ook veilig bij voelde en ik denk dat ze me vertrouwde
. Ik heb nu al een goede band met het veulen en daar ben ik blij mee. Ze komt gewoon op mij af en gaat dan tegen mij aan hangen. Noa is een fantastische moeder die haar kindje goed beschermd, maar die ook niet overdreven histerisch is. Ik ben super trots op mijn meisje
.verder heb ik nog voor rust op de stal gezorgt. Er mochten even geen mensen gaan kijken, omdat moeder en veulen rust wilden.