Nou Eric en Mies, jullie veulen komt eerder hoor Net even gekeken en witje heeft al veel meer drilbillen Hoop maar dat ze wat gaat doen als er meer zon komt. X
Kelly_Taco schreef:Nou Eric en Mies, jullie veulen komt eerder hoor Net even gekeken en witje heeft al veel meer drilbillen Hoop maar dat ze wat gaat doen als er meer zon komt. XJa dat hoop ik ook. En dat Perla dan op een idee wordt gebracht en meteen hetzelfde gaat doen.
Ben benieuwd!Volg het topic al een tijd, hoop dat het er is als ik terug ben van vakantie!succes ermee!
FireScorpion schreef:Nou de zon schijnt.. vandaag misschien? HahaInderdaad en het word langzamer warm dus Perla kan beginnen , of is al begonnen natuurlijk
Jeetje wat een mega knappe merrie heb jij.... En straks een knappe beeb erbij...Heel veel succes en ben erg benieuwd naar het veulen...Gr Charita
nou.. ik ben benieuwd wanneer t veulen komt! T is wel redelijk weer denk ik, als ik zo naar buiten kijk!
denk ik, nou het zonnetje schijnt dus het veulentje komt today, maar nee dus misschien morgen met het weer?
Snoevie schreef:ohh iedere keer als er in dit topic gereageerd is,denk ik: ja hoor!maar nee,nog niets!Haha same here!!
Ow ik volg al zo lang en ben zo benieuwd, maar nog niks dus....Het is nog te koud denk ik...zou ook lekker blijven zitten totdat het 10 graden warmer is...