Euuhh tegenvaller vandaag, haar linker was slechts 12. zeggen dat het bij de meeste boven de 5 zo snel gaat...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eponastable schreef:Ohja die mocht ik jouw kant opsturen niet?
Euuhh tegenvaller vandaag, haar linker was slechts 12. zeggen dat het bij de meeste boven de 5 zo snel gaat...
zeg dat maar tegenvaller, ze is bijna gebuist. Ipv vooruit gaat het achterut. Maar moest ik van jou zijn, zou ik me niet volledig hierop bazeren hoor. Je weet nooit. Eponastable schreef:Ik ook...ben helemaal verliefd op papa Frost, hij heeft zo'n mooie uitstraling.
Eponastable schreef:Buiten als een merrie hem gek maakt is hij een echte kinderpony... zou goed zijn voor Rosalie eigenlijk é Anna.
Of voor Annabel... kleine kinderpony.

Eponastable schreef:Neej zou ik niet durven
Krissie0 schreef:Eponastable schreef:Neej zou ik niet durven
Kom maar brengen hoor als je er mee omhoog zit. Vinden Annabel en ik helemaal niet erg![]()
Welshje bij ons moet ook niet lang meer aan de uier en banden te zien. Veearts die zei gister dat het hoogstens nog 10 dagen zou duren... Spannend het word een verrassingspakketje want we weten niet wat voor hengst erop heeft gezeten.
Eponastable schreef:Nog niets geboren maar gisteren stonden de melkwaardes op de refractometer op 22 vanmorgen op 24 dus het zal voor zéééééééér binnenkort zijn, hopelijk deze nacht.