Soep voor Lola?
Ja het is wel heel erg penny he
. En dan heb ik ook nog mooie lila peesberschermers en een lila zadeltje en een heel klein meisje dat daarop past (mijn 2 jarige dochtertje
), en het is ook nog eens een witte pony, volgens mij kan het niet meer penny zijn als dit
.
Ik krijg nu ook steeds een meisje aan de deur, die vraagt niet of het uitkomt, die komt gewoon in paardrijlaarzen en zegt: ik kom voor Lola. We vinden het wel leuk tot nu toe, ze mag ook niet langer als een kwartiertje bij Lola blijven want ze heeft rust nodig he
.
Ik denk dat ik ook nog maar een extra slot zet op de tuindeur, ik zie ze straks toch gewoon binnen komen als ik net even weg ben ofzo. En dan is Lola straks echt meegenomen.
De buurjongen vroeg of hij bij de bevalling mocht zijn
. Ik heb maar gezegd dat ze meestal middenin de nacht gaan bevallen. Ik ga zelf ook alleen even kijken of het geen redbag is en daarna kijk ik op de camera mee en grijp ik pas in als het niet lukt, ik wil haar eigenlijk zo min mogelijk storen en het zelf laten doen. Hopelijk gaat dit ook zoals gepland....
Wel zou ik heel erg graag willen dat de dierenarts zo snel mogelijk komt als het begint om in te kunnen grijpen als het mis gaat. Ik zal ruim optijd overleggen over deze mogelijkheid. Zo is er in ieder geval al een arts aanwezig als het niet lukt maar ik weet ook dat niet elke arts ala minuut tijd heeft om te komen, dus ik volg de tip op die ik kreeg om verschillende nummers van dierenartsen bij de hand te houden.