Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij was lekker relaxed, ik denk, maak even een foto hier in het bos. Touwtje kan wel even over de rug, hij zal toch niet weglopen
 Hij was lekker relaxed, ik denk, maak even een foto hier in het bos. Touwtje kan wel even over de rug, hij zal toch niet weglopen 

het bos uit, ik had nog weinig stress. Onder staan paarden, daar zal hij vast stoppen... niet dus. Oké, iets meer stress. Maar, gras! Welsh, daar zal hij toch wel voor stoppen??? Nee... hij draait een gelukkig hele rustige 60 weg op. Ik meteen in, toch meer paniek, mijn moeder gebeld, die al met de auto kwam. Ondertussen draaide Arthur de straat van een manege in. Meer paarden, hij denkt met zijn klokkenspel soms, dus hij zou vast stoppen.. eh, ook niet... en die weg loopt dood op een drukke 80 weg.... oke, nu héél veel stress. Ondertussen roepen, "help, pony los", gelukkig gehoord door de eigenaresse van de stal en twee andere.
 het bos uit, ik had nog weinig stress. Onder staan paarden, daar zal hij vast stoppen... niet dus. Oké, iets meer stress. Maar, gras! Welsh, daar zal hij toch wel voor stoppen??? Nee... hij draait een gelukkig hele rustige 60 weg op. Ik meteen in, toch meer paniek, mijn moeder gebeld, die al met de auto kwam. Ondertussen draaide Arthur de straat van een manege in. Meer paarden, hij denkt met zijn klokkenspel soms, dus hij zou vast stoppen.. eh, ook niet... en die weg loopt dood op een drukke 80 weg.... oke, nu héél veel stress. Ondertussen roepen, "help, pony los", gelukkig gehoord door de eigenaresse van de stal en twee andere. Ik kon hem meteen pakken. Ik vraag me af of hij door had dat er veel verkeer voorbij kwam daar... we zijn er vorige week voor het eerst overgestoken toen we door het dorp zijn gelopen..
 Ik kon hem meteen pakken. Ik vraag me af of hij door had dat er veel verkeer voorbij kwam daar... we zijn er vorige week voor het eerst overgestoken toen we door het dorp zijn gelopen..
 Niet meer loslaten dus.
 Niet meer loslaten dus.