Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik zal binnenkort weer wat plaatsen maar moet ze nog allemaal uitzoeken en natuurlijk nieuwe maken
. 
. Ik probeerde het al een tijdje op foto te krijgen, maar op deze foto zie je het wel een beetje, die donkere gloed in de flanken en bij het voorbeen aan de binnenkant. Is daar niet wat over te zeggen qua kleur? Vos of bruin, zilverdrager, schimmel. Ben zo benieuwd! Alles is uiteraard goed, maar speculeren totdat de testuitslag er is vind ik wel leuk
.

.
. Maar ze zal het ook wel zelf lezen!
. Heel beschermend, maar wel heel erg lief hoor. Gewoon een echte bezorgde mama. En inderdaad haar eerste veulentje.
. Manda schreef:O dat zou helemaal geweldig zijn!
Heeft Valerie een grote trailer zodat Nine en Lola met hun meekunnen? Want zelf heb ik geen trailerbewijs en we kunnen niet met twee blijven logeren ivm mijn dochtertje die iemand thuis nodig heeft.
Ben erg benieuwd naar nieuwe panda foto´s! Zo´n leuk halfbroertje van Nine!
kan ze weekend hier tutten met paardjes
Manda schreef:O dat zou helemaal geweldig zijn!
Heeft Valerie een grote trailer zodat Nine en Lola met hun meekunnen? Want zelf heb ik geen trailerbewijs en we kunnen niet met twee blijven logeren ivm mijn dochtertje die iemand thuis nodig heeft.
Ben erg benieuwd naar nieuwe panda foto´s! Zo´n leuk halfbroertje van Nine!
. Volgens mij zitten er inderdaad lichtere haren in de kleur van het staartpuntje, iedere dag komen er weer wat gekleurde krulletjes bij
. 
.