Welkom Kim. Wat een prachtige Haf! Wil je ook met hem naar een hengstenkeuring? Vind hem echt heel mooi
Boedjang ik vind het leuk en ook interessant hoe de paarden zo kunnen verschillen. Die van mij is heel volwassen. Vorig jaar op de keuring zei de jury ook dat ze ‘jeugd’ mist omdat ze gewoon al af was. Zou het best interessant vinden hoe het kan dat sommige 2 jarige echt af lijken en sommige 5 jarigen nog niet. Wat leuk zeg lange lijnen buiten. Ik durf dat niet, dat word skiën 
Libera wat leuk 2 veulens! Lekker hoor rustig aan doen. Geen haast
Anike wat een super leuke pony is het toch. Knap hoor!
Koend wat goed zeg! Lekker rustig aan wat vertrouwd worden samen. Ik doe dat ook!
Casarell oh wat ziet dat er ongemakkelijk uit. Zo vuurrood. Het is inderdaad enorm hardnekkig. Hoop dat het snel op knapt
Miriejj oh wat sneu dat hij de paddock Paradise niks vond. Ik hoor dat wel vaker omdat veel paarden altijd ‘aan’ blijven en geen rust nemen. Gelukkig is het nu goed. Wat super zeg er lekker op stappen!! Goed bezig
Wortel ik zou de deken 12u af doen. 14 gr is wel lekker
Even stil geweest en ook niks gedaan een maand lang. Enorm hectisch geweest hier. Woensdag stoute schoenen aangetrokken, man geappt dat ik Minthe ging rijden en hij hield het vanuit de woonkamer in de gaten. Heb het gangpad toen 2x op en neer gestapt en even paar meter buiten gekeken. Wegens enorme grasland beregener (zo’n spuit) en hele harde wind maar niet verder gegaan. Maar ze was echt enorm lief

Vandaag ook even gezadeld. Dat gaat nu goed. Zadel was altijd wel wat spannend. Nu 1x het gangpad op en neer gestapt en toen naar buiten blokje om over het erf. Ze was veel minder twijfelachtig en liep gewoon goed door. Ik ben echt zó blij. Wat een topper