mijn moeder stuurt zelfs berichtjes via mijn bokt acc, ze heeft niks met bokt En ik heb de buurvrouw aangestoken met de kees- virus, ze heeft gister de cam gevolgd tot 3 uur snachts geweldig niet ?
sajavado
Geplaatst: 19-04-13 22:33
mijn moeder wil nu ook op de hoogte gehouden worden over de merrie's!
edit: die heeft trouwens echt helemaal niks komma noppes met paarden!
jaa echt super leuk! ik heb me rust ff nodig(keelontsteking ) dus ik slaap snachts gewoon, en als ik snachts wakker word check k et topic wel ff.. maar ik denk dat t volgende week pas ergens komt..
maar mijn mama is snachts altijd wakker dus die hoef ik dan niet wakker te maken :p
Anoekgr
Geplaatst: 19-04-13 22:54
mijn moeder vraagt ook al om het kwartier of het veulentje er al is.
dat word een drukke bedoeling als wij (van het topic) al willen komen kijken, en onze moeders ook nog mee willen!
Aartje
Geplaatst: 19-04-13 23:04
Gezellig toch! Hihi, hoop echt dat ik toevallig kan mee kijken als het z ver is, maar ben echt bang dat ik dat weer ga missen straks.. hmm. Kan ik niet een speciaal alarm instellen op mn telefoon dat als het gebeurd ik meteen een belletje krijg?
HAHAHAH groeps whatsapp opstarten en zodra het begint, stuurt cynthia een alarm berichtje met HET IS BEGONNEEEEEEEEN. en dan schieten wij allemaal achter de pc/laptop en dan zal je net zien dat de verbinding eruit vliegt
Waarom is de verbinding weg? Dacht het is een mooie tijd om even te kijken hoe Daisy er bij staat maar staat heel groot Off Line in beeld helaas... Gaat alles goed met knappe Dais?
Pfff nog geen veulen. Het eerste wat ik doe als ik wakker wordt is even snel Kees-tv spieken. Zodra ik van de paarden kom 's middags Kees tv checken en 's avonds staat ze de hele avond aan.
Ben blij dat Raven me gefopt heeft en het er zomaar uitgegooid heeft toen ik er even niet was. Ik vind het al te spannend om Kees te volgen.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-13 10:28
Pretty, lief dat je toch even komt spieken en dat in het weekend! Enne, was het maar mijn uier die zo groeide..
Tjinta, snap jij dat nou, dat je zoons het niet snappen?
Hahaha, CC. Ik vind het super dat je zo meeleeft! Ik hoop echt dat ik vandaag harsjes aantref bij Daisy. En anders MOET dat morgen!!