Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
steffyentom schreef:Nogmaals onwijs veel sterkte, al moet ik bekennen wel onwijs opgelucht te zijn om Joy op de cam te zien.
De beelden dat ze niet meer omhoog kon zullen mijn netvlies niet snel verlaten.
Heel veel sterkte met het verlies van het knappe veulen.
Nu hopen dat Joy snel is aangesterkt en weer de oude is.
DeMolenhoek schreef:Mariska_28 schreef:Dierenarts belde ons net wakker, ze komt zo om Joy te checken en te spoelen..
Pfff ben er nog steeds zo kapot van, een ander laat zijn merrie gewoon op het land en er loopt opeens een veulen bij.. Ik doe alles om het goed te laten gaan, en mag dan blij zijn dat de merrie nog leeft.. Het is niet eerlijk..
Mariska. Je bent de beste eigenaar die ik me kan voorstellen! Wat als je 1 van die mensen waard geweest de ze gewoon op het land had laten lopen? Dan ben ik ervan overtuigd dat je ze alle 2 had verloren. Maar je hebt dat niet gedaan! Toen het niet goed ging heb je ingegrepen. Je hebt haar gesteund en geholpen. Wat voor betere eigenaar kan een paard zich nog wensen? Je hebt ze niet aan haar lot overgelaten, alhoewel de machteloosheid en het verdriet heel waarschijnlijk om zich heen grepen.
Het is misschien voor een deel niet eerlijk. Maar het is wel eerlijk dat je Joy nog hebt door al die goede zorgen! Mariska, ik denk dat verschillende bokkers, waaronder ik, een slechte nachtrust hebben gehad omdat we aan jou, jou man en Joy dachten! En dit zouden er velen niet doen, als we niet zagen dat je alles deed wat je kon!